Icerige atla
Extraloob

Gold botlar olmasa kimse pre almaz kanıtı

· 8 Yanıt · 1.0K görüntüleme
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#1
Evet arkadaşlar jm nin bot banlaması sonucu biraz once cektıgım ss le aslında serverlar okadarda dolu degıl degılmı. Tabi bu durumda wapirela jm nin hoşuna gitmiyor çünkü kimse pre almaz 😈
- Resim Silinmiş.
8 Yanıt
S
#2
Bende senin gibi düşünüyorum.Ve gerçektende öyle adamlar feci para kazanıyo ve gözleri doymuyo..
2
212 ⭐ 19y
#3
Adamlar deli gibi para kazanıyo 😆
I
#4
Kazandırmamak lazım. elin gevurlarına para kimse silk almasa bak nasıl oluyor.ben daha hiç almadım mercury 80 level ve revbot ile 😁
C
Castiela ⭐ 18y
#5
afedersiniz ama bugünkü updatede botlarmı banlandı 🙄 🙄
Q
Quattro OP ⭐ 19y
#7
Vala hocam silk almayan char her an banlanır ben soylıyım hatta sılk almadan 60+ 70+ lvl olmuş diyede joymax banlaya bilir :DDDD
Ama gold botlar yine dolmaya başladı bu arada yine traficc 😈
C
c4b4L ⭐ 19y
#8
adamlar imfden bile fazla para kazaniyorlar 😄 oyuna para yatirmak artk sacma geliyor bana 😉 bu kdr celiskinin olduqu bi oyun en fazla hoßi haline getirilmeli. yada ticaret kaynaqi 😉 yoksa oyun icin bu kdr yatirilmasi sacma 😉

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: