GodOfWar3'ün ilk videosu piyasaya sürüldü peki ps2 olanlar oynabilecek mi hayır ps3 olanlar bu grafikteki oyunu almazlar ise pişman olacaklardır.Ps2'si olanlar ise oturup izleyecekler yada bu oyun için bir ps3 alacaklar hadi hayırlısı iyi forumlar
http://www.dailymotion.com/relevance/search/God%2BOf%2BWar%2B3/video/x6560d_god-of-war-3-trailer-ps3-hd_videogames
GodOfWar 3 [PS3]
· 7 Yanıt · 874 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
up up 😆
P
POTATOHEAD
⭐ 18y
kardeş bu video clip gibi bişe. oyundan görüntü istioruz.
up up 😆
GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆
kardeş bu video clip gibi bişe. oyundan görüntü istioruz.
Oyun 2009'un sonlarında çıkacak ben sadece harika grafikleri görün diye koydum yani yoksa benimde umrumda değil çünkü playstation3 eheuehe
up up 😆
GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆
😢
up up 😆
GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆
😢
Ne oldu yav 😁 Tamam , itiraf ediyorum resimlerine oynanışına falan bakmadım güzel birşey olabilir 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap