Icerige atla
Extraloob

GodOfWar 3 [PS3]

· 7 Yanıt · 874 görüntüleme
7 Yanıt
C
Charles Darwin OP ⭐ 18y
#2
up up 😆
P
POTATOHEAD ⭐ 18y
#3
kardeş bu video clip gibi bişe. oyundan görüntü istioruz.
M
Midbroke ⭐ 18y
#4
up up 😆


GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆
C
Charles Darwin OP ⭐ 18y
#5
kardeş bu video clip gibi bişe. oyundan görüntü istioruz.



Oyun 2009'un sonlarında çıkacak ben sadece harika grafikleri görün diye koydum yani yoksa benimde umrumda değil çünkü playstation3 eheuehe
C
Charles Darwin OP ⭐ 18y
#6
up up 😆


GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆


😢
M
Midbroke ⭐ 18y
#7
up up 😆


GodOfWar hımmm . Bir kere bir arkadaşın nickinde görmüştüm başka da bilmiyorum 😁 İyi çıksın bakalım beni ilgilendirmiyor nasıl olsa . Call of Duty 'nin yenisi çıkınca direk bana telefon açıyor zaten Activision 😆


😢


Ne oldu yav 😁 Tamam , itiraf ediyorum resimlerine oynanışına falan bakmadım güzel birşey olabilir 😜

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: