Icerige atla
Extraloob

Gmlerden Memnunmusunuz

· 6 Replies · 1.8K views
T
TorukMacto OP ⭐ 17y
#1
Başlıkta yazdığı gibi gmlerden memnun musunuz ?
6 Replies
Q
Quattro ⭐ 19y
#2
Böyle sık dolaşsınlar ama bizi banlamasınlar 😜
L
#3
gm mi oda ne 😁
C
#4
Farketmez.
D
Darwell ⭐ 19y
#5
Memnun olmamız ya da olmamamız keşke birşeyleri değiştirse 😆

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: