Icerige atla
Extraloob

[GM] Olsan Ne Yapardın

· 27 Yanıt · 5.1K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
Ben de ⭐ 17y
#21
Bazı Türklere ( Türkleri küçük düşürücü harekette bulunan ) ,
Allah , din ve atatürk'e laf atanlara ,
Abi 10k Pls diyenlere ,
Durduk yere flood yapanlara ,
Gold botlara ve normal botlara ,
Yüksek Lv olupta ezik oyunculara hava taslayanlara ,
Türk olupta birbiriyle yardımlaşmayan ve birlik olmayan oyunculara BANNED 😈 😈

Spoiler
Sanırım bunları yapınca Serverda adam kalmaz :)
V
Viski ⭐ 18y
#22
oyundaki tüm bugları düzeltirdim bide bazı türklere ve allaha küfür edenleri banlardım



Aynen İlk baştada benim çardaki bugu düzeltirdim 😢
sarkolata
sarkolata ⭐ 17y
#23
Gold BOtlara ban

Mükemmel hort rekora koşuyorsun 🍺
D
danbey ⭐ 16y
#24
botları banlardım ilk iş olarak 😊 🤤 🤔 😘
W
WildKing ⭐ 19y
#25
Unique Event yapardım (private serverlarda oldugu gibi)
D
Darzo ⭐ 16y
#26
Tabiki ilk işim gold botlara ban
F
furious1 ⭐ 16y
#27
unique event

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: