tebrikler Absence ^^
'' GKFC ` GIRL TEMMUZ SAYISI [ Seçildi ] ~
· 230 Yanıt · 30K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 11 / 12
Yanıtlar
ben GKFC de son gecemmi demiştim vazgeçtim gitmiyorum biryere 😈

Ohhh süper bir hatun. En doğru karar 😉
Ohhh süper bir hatun. En doğru karar ;)
onca hatun arasından seçmem zor oldu gerçi ama en uygununun bu olduğuna karar verdim 😜
Ohhh süper bir hatun. En doğru karar ;)
onca hatun arasından seçmem zor oldu gerçi ama en uygununun bu olduğuna karar verdim :P
En doğrusunu yapmışsın 😘

Absence 🙏
[ek #12654]
Absence 🙏
summer4: summer4:
Are you kidding me? sin:
Bence bu hatundan daha güzelleride vardı makara:
Haci sen karışma çarpılırsın bak ihihi 😈 😆
[ek #12654]
Bu hatun geceleri CB'ye[GKFC]'de süper iş yaptırır 😊 Deli müşteri çeker
C
CherryBrandy
⭐ 18y
Allah Allah Allah hurra yumulun hatuna xD sonunda yahuu .. Waw Müthiş birşey bu 🤘 😘
Allah Allah Allah hurra yumulun hatuna xD sonunda yahuu .. Waw Müthiş birşey bu 🤘 😘
Hööhhh barmen abaza çıktı 😁
Bu hatun geceleri CB'ye[GKFC]'de süper iş yaptırır 😊 Deli müşteri çeker
Hatunu sağlam istiyoruz 😆 😈 Bize bi mevsim lazım o 😜
[ek #12654]
Bu hatun geceleri CB'ye[GKFC]'de süper iş yaptırır 😊 Deli müşteri çeker
Hatunu sağlam istiyoruz 😆 😈 Bize bi mevsim lazım o :P
O hatun burda 2 güne pert olur 😈
Bu hatun geceleri CB'ye[GKFC]'de süper iş yaptırır 😊 Deli müşteri çeker
Hatunu sağlam istiyoruz 😆 😈 Bize bi mevsim lazım o :P
O hatun burda 2 güne pert olur 😈
ahahahaha makara:

C
CherryBrandy
⭐ 18y
ya sizin uykunuz gelmedi mi gidin yatın aa işimiz var bu gece biraz dha erken kapatıcağım mekanı 😜 😈
ya sizin uykunuz gelmedi mi gidin yatın aa işimiz var bu gece biraz dha erken kapatıcağım mekanı 😜 😈
Sen git biz bakarız dükkana 😈
ya sizin uykunuz gelmedi mi gidin yatın aa işimiz var bu gece biraz dha erken kapatıcağım mekanı 😜 😈
Sen git biz bakarız dükkana 😈
Destur. Akşamcı benim ben bakacağım 😈

ya sizin uykunuz gelmedi mi gidin yatın aa işimiz var bu gece biraz dha erken kapatıcağım mekanı 😜 😈
Sen git biz bakarız dükkana 😈
Destur. Akşamcı benim ben bakacağım 😈
Akşamcı dediğin 16:00-24:00 Çalışır 😁 Ben gececiyim hadi bakalım boşaltın mekanı 😈 😁
C
CherryBrandy
⭐ 18y
hayrdır gençler kimi kimin mekanın çıkartıyorsunuz 😈 😁
hayrdır gençler kimi kimin mekanın çıkartıyorsunuz 😈 😁
O Bizim olacak ulenn 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap