Icerige atla
Extraloob

Gild Resmi Nasıl Koyuluyor???

· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme
B
BordoBereli_ OP ⭐ 19y
#1
Arkadaşlar Guild Resmimi Nasıl koycağım???...
5 Yanıt
B
BordoBereli_ OP ⭐ 19y
#3
Bnm Silkroad Klasörünün içinde GuildMark die birşey yok ama
B
BaTTeRST_ ⭐ 19y
#4
o guild mark reesim adı yani snn koyacağın resim
sende 16*16 boyutunda bi resmi silkroad klosörüne atıcaksın sonra guildciden scroolu alıp basıcaksın (tabi bunun için guildinin 4 lv olması ve 20 gp olması gerekio)sonra 10 dk sonjra resim gelio extraokk
B
BordoBereli_ OP ⭐ 19y
#5
Tmmdır sağol birde önerebileceğiniz türk bayrakları filan varsa koyun pls...

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: