Arkadaşlar Guild Resmimi Nasıl koycağım???...
Gild Resmi Nasıl Koyuluyor???
· 5 Yanıt · 1.3K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
siteyi biras araştır derim extraokk
viewtopic.php?f=100&t=15378
viewtopic.php?f=100&t=15378
Bnm Silkroad Klasörünün içinde GuildMark die birşey yok ama
o guild mark reesim adı yani snn koyacağın resim
sende 16*16 boyutunda bi resmi silkroad klosörüne atıcaksın sonra guildciden scroolu alıp basıcaksın (tabi bunun için guildinin 4 lv olması ve 20 gp olması gerekio)sonra 10 dk sonjra resim gelio extraokk
sende 16*16 boyutunda bi resmi silkroad klosörüne atıcaksın sonra guildciden scroolu alıp basıcaksın (tabi bunun için guildinin 4 lv olması ve 20 gp olması gerekio)sonra 10 dk sonjra resim gelio extraokk
Tmmdır sağol birde önerebileceğiniz türk bayrakları filan varsa koyun pls...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap