Icerige atla
Extraloob

Gece Kuşları Fun Club [GKFC]

· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme Sabitlenen · Sayfa 389 / 3015
Yanıtlar
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7761
15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁
X
XER0 ⭐ 19y
#7762
15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁


yaz gelsin 😈 😈
C
carwen ⭐ 18y
#7763
15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁


yaz gelsin 😈 😈

Off daha ne kadar var yaz tatilim aklıma geldi.
Gelsede aksak ortamlara. 😈 😈
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7764
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım 😜
C
carwen ⭐ 18y
#7765
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım :P

ohoo abi seni bile vurduysa 😜
T
TitusPullo ⭐ 19y
#7766
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım :P


o.O xP
X
XER0 ⭐ 19y
#7767
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7768
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕

31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz 😞
C
carwen ⭐ 18y
#7769
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕

31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(

Biz bugün edebiyat olduk.
Bu arada okulun yıkılmasına üzüldüm.Gideceğiniz mekan güzelse üzülmedim tabi. 😈
X
XER0 ⭐ 19y
#7770
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕

31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(



:? inşallah iyi bir yere gidiyorsunuzdur 🍺


ben yatıyorum herkese iyi geceer 🍺
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7771
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕

31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(

Biz bugün edebiyat olduk.
Bu arada okulun yıkılmasına üzüldüm.Gideceğiniz mekan güzelse üzülmedim tabi. 😈

bir yanı mezarlığa bir yanı Haliç'e bakıyor çok mutluyum 😁
Lise 1,2,3 Eyüp Anadolu,
Lise 4 Mareşal Fevzi Çakmak Lise'sine gidiyor...
off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7772
*off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD


Cümleye bak be... 😄 Bu cümleyi her babayiğit kuramaz. :D

😎 😁
cümleyi yazdım baktım böyle bişey çıktı ben de bozmak istemedim 😈
C
carwen ⭐ 18y
#7773
*off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD


Cümleye bak be... 😄 Bu cümleyi her babayiğit kuramaz. :D

😎 😁
cümleyi yazdım baktım böyle bişey çıktı ben de bozmak istemedim 😈

😆 😜 😈 😁 🎭 🎅
C
carwen ⭐ 18y
#7774
Bu adam wc`ye gidip yatar, herkese iyi geceler, yatanlara tatlı uykular, yarın görüşmek dileğiyle...
Esen kalın.. 😜
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7775
iyi uykular genç adam xP
buradayım.com ^^
S
Stephanos ⭐ 19y
#7776
hey ben geldim ^^
S
SnowFlake ⭐ 18y
#7777
hey ben geldim ^^

aferim sana iyi yapmışsın^^
hoş geldin canımcım 😊
C
carwen ⭐ 18y
#7778
Uyuyamadım tekrar geldim.
Okan hoşgeldin. 😄
S
Stephanos ⭐ 19y
#7779
hb
S
Stephanos ⭐ 19y
#7780

ah osmanlı ah keşke günümüzdeki haritamızda bu olsaydı 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: