15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 389 / 3015
Yanıtlar
15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁
yaz gelsin 😈 😈
15-20 sayfa öttüğümüz olurdu xD
artık 2-3 sayfada kalıyor 😁
yaz gelsin 😈 😈
Off daha ne kadar var yaz tatilim aklıma geldi.
Gelsede aksak ortamlara. 😈 😈
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım 😜
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım :P
ohoo abi seni bile vurduysa 😜
T
TitusPullo
⭐ 19y
sonbahar depresyonu bu işte her yerde gösteriyor kendisini, ben bile alkolden soğudum nedense bu gece tekel vodka ve redbull içtim çok sevdiğim biramdan bile sıkıldım :P
o.O xP
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz 😞
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(
Biz bugün edebiyat olduk.
Bu arada okulun yıkılmasına üzüldüm.Gideceğiniz mekan güzelse üzülmedim tabi. 😈
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(
:? inşallah iyi bir yere gidiyorsunuzdur 🍺
ben yatıyorum herkese iyi geceer 🍺
of of kasımın 2. haftası sınavlar başlıyor, aklıma geldi yine sıkıntı bastı 🙄 ☕
31 ekim tarih,
6 kasım edebiyat,
psikolojinin tarihi daha belli değil o da yakında :/
okul yıkılıyor Eyüp Anadolu Lisesi'ne gidiyoruz :(
Biz bugün edebiyat olduk.
Bu arada okulun yıkılmasına üzüldüm.Gideceğiniz mekan güzelse üzülmedim tabi. 😈
bir yanı mezarlığa bir yanı Haliç'e bakıyor çok mutluyum 😁
Lise 1,2,3 Eyüp Anadolu,
Lise 4 Mareşal Fevzi Çakmak Lise'sine gidiyor...
off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD
*off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD
Cümleye bak be... 😄 Bu cümleyi her babayiğit kuramaz. :D
😎 😁
cümleyi yazdım baktım böyle bişey çıktı ben de bozmak istemedim 😈
*off en çok bilgisayar odamızın olmaması ihtimalinin yüksek olmasına üzülüyorum xD
Cümleye bak be... 😄 Bu cümleyi her babayiğit kuramaz. :D
😎 😁
cümleyi yazdım baktım böyle bişey çıktı ben de bozmak istemedim 😈
😆 😜 😈 😁 🎭 🎅
Bu adam wc`ye gidip yatar, herkese iyi geceler, yatanlara tatlı uykular, yarın görüşmek dileğiyle...
Esen kalın.. 😜
Esen kalın.. 😜
iyi uykular genç adam xP
buradayım.com ^^
buradayım.com ^^
hey ben geldim ^^
hey ben geldim ^^
aferim sana iyi yapmışsın^^
hoş geldin canımcım 😊
Uyuyamadım tekrar geldim.
Okan hoşgeldin. 😄
Okan hoşgeldin. 😄
hb

ah osmanlı ah keşke günümüzdeki haritamızda bu olsaydı 😄
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap