ARKO Kesin 😄 Maaaşaa zam isteyecek 😄
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 365 / 3015
Yanıtlar
J
Journalist
⭐ 19y
Arko bi su ver içeyim

Bilemeyiz 😄
J
Journalist
⭐ 19y
ARKO Kesin 😄 Maaaşaa zam isteyecek :D
yok patron gelsin ortaklık teklif edicem işletme benden sermaye ondan 😈 😈
T
TitusPullo
⭐ 19y
iyi geceler, gece kuşları.
İyi geceler titus amca
İyi geceler.
Höst 😱 o nasıl imza 😄
Birden sayfaya dalmış bakıodum senin imzanla dalgılık gidiverdi birden
T
TitusPullo
⭐ 19y
2 saatliğine çarşıya ineyim dedim. Sitede baya değişiklik olmuş yaw xP
İyi geceler.
imza süper 😎
Hg Titus Pullo 😄
İyi geceler.
imza süper 8)
Teşekkürler.
Quensis'e borçluyum. 😎
Herkesin keyfi yerinde bakıyorum 😎 😜
Yerinde hocam
T
TitusPullo
⭐ 19y
Açıkcası benim keyfim yerinde. Cafe'de hem maçımı izledim hemde biramı çaktım oh vallahi 10 numara keyfim xP
J
Journalist
⭐ 19y
benimde keyfim yerinde çünkü sabah uykumu almış birşekilde kalktım ve yarında tatil 😄
Herkesin keyfi yerinde bakıyorum 😎 :P
Yoksa seninki kötümü yaw 😐
benimde keyfim yerinde çünkü sabah uykumu almış birşekilde kalktım ve yarında tatil 😄
yarının tatil olduğuna bende seviniyorum 🤤 , pazartesi sabahını düşündükçe ise 🙄
2 saatliğine çarşıya ineyim dedim. Sitede baya değişiklik olmuş yaw xP
evet oldu ^^
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap