İyi geceler herkeze.
Hacım bana bol köpüklü bi susurluk ayranı çeksen?
Yanınada çift kaşarlı tost
Gece Kuşları Fun Club [GKFC]
· 61K Yanıt · 4.8M görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 363 / 3015
Yanıtlar
farkettim de club açılmış 😊
iyi geceler^^
iyi geceler^^

J
Journalist
⭐ 19y
İyi geceler herkeze.
Hacım bana bol köpüklü bi susurluk ayranı çeksen?
Yanınada çift kaşarlı tost


🤤
Eyvallah 🤤
iyi geceler millet 😁 ben geldim ama gidiciyim 😄 gecelere kalamıyorum,malum dersler işde 😜 sen bana herzamankinden verde içip gideyim 😜 extraya yazarsın hesabı 😜
ARK0, sen bana kafana göre ver 😁 😈
hiyaaaa
S
screamadle
⭐ 19y
Erkencisin bugün hacım
çilekli süt istemeyi unuttum 😜 😁
B
Black Rain
⭐ 19y
hiyaaaa
Kac Bira Var okan abi stoklarda ?
B
Black Rain
⭐ 19y
çilekli süt istemeyi unuttum 😜 😁
Meyveli yoğurt olsa olmazmı
çilekli süt istemeyi unuttum 😜 😁
Meyveli yoğurt olsa olmazmı
olmaz 🍿
B
Black Rain
⭐ 19y
Ohhh Çok iyi oldu Valla ARKO
J
Journalist
⭐ 19y
iyi geceler millet 😁 ben geldim ama gidiciyim 😄 gecelere kalamıyorum,malum dersler işde 😜 sen bana herzamankinden verde içip gideyim 😜 extraya yazarsın hesabı :P

ARK0, sen bana kafana göre ver 😁 😈
bir bardak konyak iyi gider 😉

küstüm nerde benim çilekli sütüm hümm 😢
J
Journalist
⭐ 19y
çilekli süt istemeyi unuttum 😜 😁
cici sütünü hazırladım bile 🎭

J
Journalist
⭐ 19y
küstüm nerde benim çilekli sütüm hümm 😢
buün çok acelecisin k.bakma müşterilerle ilgileniyordum 😞
ARKO hacım elinde en sert ne varsa ondan ver... Bugün kendimi bastırmam gerek...
çilekli süt istemeyi unuttum 😜 😁
cici sütünü hazırladım bile 🎭
teşekkürler ^^
Stephanos sen de istersin mi canım 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap
