Sony, yeni oyun konsolu Playstation 3'ün kampanya müziği olarak, Moğollar grubunun 1970'te kaydettiği bir şarkıyı seçti.
Tıkla..
'Garip Çoban' Playstation 3 için çalıyor
· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
4 Yanıt
Hiç beğenmedim reklamı. 🙄
Ünlü bir amerikalı reklamcıya 8 ya da 9 tane reklam filmi çektirmişler, yani bu serinin ilk reklam filmi ve her karakter bir oyunu temsil ediyormuş. Birazda adult olmuş (:
Fakat tema müziği olarak Garip Çoban 'ın seçilmesini hala anlamış değilim.
Fakat tema müziği olarak Garip Çoban 'ın seçilmesini hala anlamış değilim.
Hiç beğenmedim reklamı. 🙄
Bende Begenmedim yaw Müzikde o Kadar Güzel Degil yaw 😈
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap