Icerige atla
Extraloob

'Garip Çoban' Playstation 3 için çalıyor

· 4 Yanıt · 1.8K görüntüleme
M
MassiveAttack OP ⭐ 19y
#1
Sony, yeni oyun konsolu Playstation 3'ün kampanya müziği olarak, Moğollar grubunun 1970'te kaydettiği bir şarkıyı seçti.

Tıkla..
4 Yanıt
J
Jigsaw ⭐ 19y
#2
Hiç beğenmedim reklamı. 🙄
M
MassiveAttack OP ⭐ 19y
#3
Ünlü bir amerikalı reklamcıya 8 ya da 9 tane reklam filmi çektirmişler, yani bu serinin ilk reklam filmi ve her karakter bir oyunu temsil ediyormuş. Birazda adult olmuş (:

Fakat tema müziği olarak Garip Çoban 'ın seçilmesini hala anlamış değilim.
T
tan ⭐ 19y
#4
Hiç beğenmedim reklamı. 🙄


Bende Begenmedim yaw Müzikde o Kadar Güzel Degil yaw 😈

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: