Arakadaşlar ???? hatası alıyorum ve işin enterasan tarafı enrak kartım güncel.Ve tüm serverleri easy gösteriyor.İmage kod geliyor yazıyorum altta kırmızı yazı çıkıyor ve direk kapanıyor ve atıyor.Ve bu hata sre_emu yükledikten sonra olmaya başladı host dosyasını değiştirdim ama gene de olmuyor.Daha başka ne yapmam gerekiyor 😞 :evil: :evil: :evil:
???????__--__ Garip bir şekilde geliyor
· 10 Replies · 1.0K views 0 reading
10 Replies
Bugun serverlerde birşey var bak burdada aynı olay var : viewtopic.php?f=13&t=54729
ya traffic versin öpüp başımın üstüne koyayım ???? verip duruyor 😞
...
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bunun sebebi biz değiliz bize neden bağırıyorsun.
PS: Büyük harf bağırmak anlamına gelir forumda yasaktır.Düzeltirsen sevinirim.
PS: Büyük harf bağırmak anlamına gelir forumda yasaktır.Düzeltirsen sevinirim.
Bunun sebebi biz değiliz bize neden bağırıyorsun.
PS: Büyük harf bağırmak anlamına gelir forumda yasaktır.Düzeltirsen sevinirim.
Ben orada sadece denediğim çözüm yollarını ve hiçbirinin fayda etmedini yazmıştım.Dikkatli okursan orada ne bir isim ne de bir kişiye bağırma anlamı çıkartabilirsin.Büyük yazmaya gelince capslock açık kalmış arada büyük yazmak istediğim yerleri shifte basarak yazdığım için oralar küçük kalmış.Bu arada sorunu çözdüm.Galiba sro emu orada bişeylerin normalliğini değiştirdi çünkü başka bir yerdeki srodan çalıştı.Sorunu olanlar silip tekrar yüklesinler.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bunun sebebi biz değiliz bize neden bağırıyorsun.
PS: Büyük harf bağırmak anlamına gelir forumda yasaktır.Düzeltirsen sevinirim.
Ben orada sadece denediğim çözüm yollarını ve hiçbirinin fayda etmedini yazmıştım.Dikkatli okursan orada ne bir isim ne de bir kişiye bağırma anlamı çıkartabilirsin.Büyük yazmaya gelince capslock açık kalmış arada büyük yazmak istediğim yerleri shifte basarak yazdığım için oralar küçük kalmış.Bu arada sorunu çözdüm.Galiba sro emu orada bişeylerin normalliğini değiştirdi çünkü başka bir yerdeki srodan çalıştı.Sorunu olanlar silip tekrar yüklesinler.
Ben yazının manasından bahsetmiyorum Büyüklük,Küçüklüğünden bahsediyorum.
Bunun sebebi biz değiliz bize neden bağırıyorsun.
? 😱 😱 😱 😱
Neyse uzatmayalım fazla.
B
belirsizzzzz
⭐ 19y
Bunun sebebi biz değiliz bize neden bağırıyorsun.
? 😱 😱 😱 😱
Neyse uzatmayalım fazla.
Bencede. ?!!!!!!!
T
TitusPullo
⭐ 19y
Sorun çözüldüyse. Konu kapanmıştır.
Log in to write a reply.
Log In