Icerige atla
Extraloob

Galatasaray'ın Seneye Giyeceği Kramponlar

· 31 Yanıt · 2.6K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
X
Xplosive ⭐ 17y
#21
Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕
J
JawBreaker ⭐ 18y
#22
Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕

😗
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#23
Bitmedi bitmez bu gs fb bjk atışması . Hala birbirmizin açıklarını yakalayıp , birimizin eksiğini bulup alay ediyoruz. Fanatikliğin luzumu yok , destekliyorsan adam gibi destekle. Yoksa anca laf atarız birbirimize ömür boyu.

Ps : Sözlerim konuya açana asla değildir. Kanayan yaramıza değinmek istedim ^^
[ek #12654]
P
Presence ⭐ 19y
#24
İşiniz yok hep GS görüyoruz hangi takım büyük sizce ❓ dünya takımlar sıralamasında 11. sıradayız,Telegolde yapılan ankettede en çok taraftara sahip takımız her klasmanda lideriz.Böyle resimler koyup dalga geçmeniz çok normal.Büyük takım olduğumuz buradan bile belli oluyor. 😉 Herkesin derdi biz olmuşuz demekki zamanında çok üzmüşüz

ne adamsın be hemen çirkefliğe döktün nket manket bişiler demişsin bir krampondan nasıl anketi çıakrtabildin anlamadım + bu işler anketle olmaz köylerdeki oylar n olcak bir sürü internet veya pc kullanmayan aile var boşuna bunlarla avutmayın kendinizi

Kendini avutan biri varsa oda sizsiniz en basit örnek ;

Bknz : Bu topic ;)


biz avunmuyoruz kardeşim dalga geçiyoruz dalga geçmekle avunmak arasında çok farkvar tamam ligde iyi gidiyor olailirsiniz ama buda sizin formanızla dalga geçmicez anlamını taşımaz
P
Prada ⭐ 19y
#25
Anlamiyorum bu isi. 6S ne kadar iyiyse Fener o kadar iyi bknz 4de 4 ikiside avrupa liginde geriye ne kaliyo 1 gol averaj farkimi 😆
S
seytan32 ⭐ 17y
#26
senin alayına karsılık bende fenerbahçenin 2002 de giydigi cipsi rengindeki formayı koycam alay nasılmıs gorursun kendini boyle alaylarla avut işin gücün yok sacma sapan topicler acıosun bravo
P
Prada ⭐ 19y
#27
cipsi rengi ne hacim memleket nere senin almancimisin ? 😜
S
seytan32 ⭐ 17y
#28
mısır 😄
W
Wajuka ⭐ 17y
#29
Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕

Anlıyana 😗
K
Kai ⭐ 18y
#30
6S klasiği :P

İmzana bu fotoyu eklersen daha uygun olmazmı 😁
'
'Saw IV ⭐ 17y
#31
Bu formaya bu yakısır 👍

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: