Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕
Galatasaray'ın Seneye Giyeceği Kramponlar
· 31 Yanıt · 2.6K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
J
JawBreaker
⭐ 18y
Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕
😗
Bitmedi bitmez bu gs fb bjk atışması . Hala birbirmizin açıklarını yakalayıp , birimizin eksiğini bulup alay ediyoruz. Fanatikliğin luzumu yok , destekliyorsan adam gibi destekle. Yoksa anca laf atarız birbirimize ömür boyu.
Ps : Sözlerim konuya açana asla değildir. Kanayan yaramıza değinmek istedim ^^
Ps : Sözlerim konuya açana asla değildir. Kanayan yaramıza değinmek istedim ^^
[ek #12654]
İşiniz yok hep GS görüyoruz hangi takım büyük sizce ❓ dünya takımlar sıralamasında 11. sıradayız,Telegolde yapılan ankettede en çok taraftara sahip takımız her klasmanda lideriz.Böyle resimler koyup dalga geçmeniz çok normal.Büyük takım olduğumuz buradan bile belli oluyor. 😉 Herkesin derdi biz olmuşuz demekki zamanında çok üzmüşüz
ne adamsın be hemen çirkefliğe döktün nket manket bişiler demişsin bir krampondan nasıl anketi çıakrtabildin anlamadım + bu işler anketle olmaz köylerdeki oylar n olcak bir sürü internet veya pc kullanmayan aile var boşuna bunlarla avutmayın kendinizi
Kendini avutan biri varsa oda sizsiniz en basit örnek ;
Bknz : Bu topic ;)
biz avunmuyoruz kardeşim dalga geçiyoruz dalga geçmekle avunmak arasında çok farkvar tamam ligde iyi gidiyor olailirsiniz ama buda sizin formanızla dalga geçmicez anlamını taşımaz
Anlamiyorum bu isi. 6S ne kadar iyiyse Fener o kadar iyi bknz 4de 4 ikiside avrupa liginde geriye ne kaliyo 1 gol averaj farkimi 😆
senin alayına karsılık bende fenerbahçenin 2002 de giydigi cipsi rengindeki formayı koycam alay nasılmıs gorursun kendini boyle alaylarla avut işin gücün yok sacma sapan topicler acıosun bravo
cipsi rengi ne hacim memleket nere senin almancimisin ? 😜
mısır 😄
Spor, dostluk ve kardeşliktir. ☕
Anlıyana 😗
6S klasiği :P
İmzana bu fotoyu eklersen daha uygun olmazmı 😁
Bu formaya bu yakısır 👍
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap