Icerige atla
Extraloob

Galatasaray - Maccabi Netanya [6-0]

· 56 Replies · 5.8K views · Page 3 / 3
Replies
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#41
6-0 😄
H
hmzsnmz ⭐ 19y
#42
6 Ağustos 6-0 😈 😁
[ek #12654]
J
JawBreaker ⭐ 18y
#43
6 Ağustos 6-0 😈 😁

😈 😎 😆
C
Crown ⭐ 19y
#44
6 Ağustos 6-0 😈 😁


Bende diyorum Galarasaray niye zorluyor böyle 😆
H
#45
nerdeyse gs kalecisi rakı sofrası kurcakdı adama top gelmedı full maccabi takımının tarafında top 3 tane zenci attı zaten arda olmasa 3 - 0 biterdi 😄
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#46
Tebrikler ^^

Ps: Yine seni andıııımmm kulaklarınnn çınlasııınn 😆
X
Xplosive ⭐ 17y
#47
Tebrik ederem. 😄
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#48
nerdeyse gs kalecisi rakı sofrası kurcakdı adama top gelmedı


😄 😁


Bu arada Aydın muhteşem ötesi oynadı 😱
C
Cynosure ⭐ 19y
#49
6-0 😆 😆 gs emin adımlarla ilerliyor Allah nazardan saklasın.
C
Cynosure ⭐ 19y
#51
avenger saol
A
Avenger OP ⭐ 18y
#52
sende sağol 🍺

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: