Icerige atla
Extraloob

Galatasaray - Kocaelispor (Rf Kamerasından^^)

· 8 Replies · 1.1K views
R
Redefine OP ⭐ 19y
#1


Galatasaray - Kocaelispor (Rf Kamerasından^^)

Pazar günü takımımızı desteklemek için Ali Samiyen'deydik.Ve tabii ki'de resimlerle döndüm.

Samiyen'e kapılar açıldıktan yaklaşık 45 dk. sonra geldik.Tabii haliyle stad boştu.







Takımımız tezahüratlar eşliğinde sahaya çıkarken...





Tribün'den bir kaç SS;





Baros'un penaltıyı kaçırdığı an 😢



Tabii hava buz gibiydi... 😄






Bu güzel akşam keşke güzel bir sonuç ile noktalansaydı. 😢 Skor 4-2 olduktan sonra sahayı terk ettik.Biz terk ederken diğerleri''Skibbe İstifa'' diye bağırdılar.Eve geldiğimde asıl skor 5-2'ydi'
8 Replies
_
_Just4yOu_ ⭐ 17y
#2
Güzel resimler =) Tabii haca buz gibiydi... yazmıŞsın x) 5-2 bahaneSi Bülent hocaya yaradı 😄 Hayırlısı oLsun
S
Socialist ⭐ 18y
#3
@RedeFine
Sana geçmiş olsun dileklerimi yolluyorum canım kardeşim ancak üzüldüm harbi stada kadar git eğlen bağır bilmem ne yap takım yenilsin kötü birşey ancak Gslilere geçmiş olsun 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#4
oyoyyy şimdi gördüm topici bu güzel fotolar için öncelikle çok teşekkür ederim kuzum gayet güzel bir gün geçirmişsin futbolu stat'da izlemek gibisi yoktur havalar düzelsin bende gideceğim mabete hoş bizimkisi ısıtmalı üşümüyor insan 😄 😜

skibbe istifa etti b.korkmaz geldi zuahhahaa 😄
O
Old School ⭐ 19y
#5
Takımına destek vermen güzel ama yenilincede kendi sttatında insanda bi küskünlük oluyor kim bilirdiki koceeliden 5 gol yiyeceğinizi
S
Socialist ⭐ 18y
#6
oyoyyy şimdi gördüm topici bu güzel fotolar için öncelikle çok teşekkür ederim kuzum gayet güzel bir gün geçirmişsin futbolu stat'da izlemek gibisi yoktur havalar düzelsin bende gideceğim mabete hoş bizimkisi ısıtmalı üşümüyor insan 😄 😜

skibbe istifa etti b.korkmaz geldi zuahhahaa :D



Aynen hacım bizim stat ısıtmalı bunlar bi türlü yaptıramadı Seyran[Aslan]Tepe'yi zuhahahahha 😜 😜 😜
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#7
oyoyyy şimdi gördüm topici bu güzel fotolar için öncelikle çok teşekkür ederim kuzum gayet güzel bir gün geçirmişsin futbolu stat'da izlemek gibisi yoktur havalar düzelsin bende gideceğim mabete hoş bizimkisi ısıtmalı üşümüyor insan 😄 😜

skibbe istifa etti b.korkmaz geldi zuahhahaa :D



Aynen hacım bizim stat ısıtmalı bunlar bi türlü yaptıramadı Seyran[Aslan]Tepe'yi zuhahahahha 😜 😜 :P


Yapıyolar işte 😄 .Stad tık diye olmuyorki.Eylul-Ekimde stad hazır 🍿 🤤

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: