Ok..
!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!
· 304 Yanıt · 40K görüntüleme 0 okuyor Sabitlenen · Sayfa 7 / 16
Yanıtlar
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
Bende Beşiktaşlı Olarak Katılmak İstiyorum Ama NasıL KatıLacam BilMiyom Confused
bkz. KURALLAR
[ek #12654]
Bkz. Başkan Mr. Green
Artık Girebilir miyim Club'a perde
Bkz. Başkan Mr. Green
Artık Girebilir miyim Club'a perde
500 post oo yea ^^ WellCome To The Club extraokk
dogrumu yazdım acep
[ek #12654]
Doğru Doğru
SAolasın mucX perde
SAolasın mucX perde
Resmi Logoyu koymak zorunda değiliz dimi. perde
keyfine kalmış... Club'ta oldugun zaten renginden belli oluyor extraokk
koyarsan da yok demem Twisted Evil
koyarsan da yok demem Twisted Evil
[ek #12654]
L
LOveLyDaYs
⭐ 19y
500 Post hE ÖnümDe Çok uzun Bİr Yol var Gibi Very Happy NeYSe İnŞ yakInda 500 Postum Olur
500 Post hE ÖnümDe Çok uzun Bİr Yol var Gibi Very Happy NeYSe İnŞ yakInda 500 Postum Olur
500 post pek mühim değilde paylaşım yaparsan fazla fazla girmen daha kolay olur Club'a extraokk
[ek #12654]
bende beşiktaslıyım ama 500 Shocked yetişmem zor olmassada saol
bende beşiktaslıyım ama 500 Shocked yetişmem zor olmassada saol
sen aktif ol + paylaşım yap ... bazı üyelere bakarsan 500 post gözetmeksizin alabiliyoruz gerekli çalışmaları yapınca. extraokk
[ek #12654]
herzaman olmaya calışırım
Beyler bende Karakartallı yım sızınle olmak ıstıyorum
Anti Fb Anti gs 😜
tamam hacım hosgeldin club'a ?!!!!!!! ?!!!!!!...
[ek #12654]
Beyler bende Karakartallı yım sızınle olmak ıstıyorum
Anti Fb Anti gs 😜
tamam hacım hosgeldin club'a ?!!!!!!! ?!!!!!!...
ızma degıstırkmek sartmı
2 imza sitede düzensizlik yaratıyor o yüzden degistirsende olur degistirmesende ?!!!!!!!
onemli olan BJK sevgisi
[ek #12654]
benide clube alın plss 😢 sonuna kadar beşiktaş ?!!!!!!!
Benide Alırmısınız DarKDeWiLeS ?!!!!!!.
Has BJK'Liyim !!
Has BJK'Liyim !!
benide clube alın plss 😢 sonuna kadar beşiktaş ?!!!!!!!
Benide Alırmısınız DarKDeWiLeS ?!!!!!!.
Has BJK'Liyim !!
arkadaslar Club'a girebilmeniz icin 500 post + biraz paylasım yapmanız gerekmektedir...
[ek #12654]
benide clube alın plss 😢 sonuna kadar beşiktaş ?!!!!!!!Benide Alırmısınız DarKDeWiLeS ?!!!!!!.
Has BJK'Liyim !!
arkadaslar Club'a girebilmeniz icin 500 post + biraz paylasım yapmanız gerekmektedir...
Daha Önce Niye Söylemedin 😈
benide clube alın plss 😢 sonuna kadar beşiktaş ?!!!!!!!Benide Alırmısınız DarKDeWiLeS ?!!!!!!.
Has BJK'Liyim !!
arkadaslar Club'a girebilmeniz icin 500 post + biraz paylasım yapmanız gerekmektedir...
Daha Önce Niye Söylemedin 😈
kurallara baksaydın 😉
[ek #12654]
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap