Icerige atla
Extraloob

!!! Fun Club Katılım İstekleri !!!

· 304 Replies · 40K views Pinned · Page 3 / 16
Replies
S
Software ⭐ 19y
#41
benide bu clupa alın bende BJK liyim çünkü
B
black_gold ⭐ 19y
#42


benide alırmısınız

önce kuralları okumanı öneririm extraokk

OKUDUM AMA VE GİRRECEKMİYİM
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#43



benide alırmısınız

önce kuralları okumanı öneririm extraokk

OKUDUM AMA VE GİRRECEKMİYİM

sen biraz bu bölümü renklendirince birazda sitemizde saygınlaşınca elbette alınacaksın ama
sakın ha sakın her gün al diye yazma lütfen Cool
gerekli şartlar sağlandığında alınacaksın.
[ek #12654]
F
freepirate ⭐ 19y
#44
e konu bjk olurdu ailece fanatik ailenin en fanatiği olmazsa ;olmaaaazdı headbang2ft9 ...Ancak bu takım tutmak ile post atılması arasındaki bağlantıyı kuramadım;üzgünüm ama bu bana çok gereksiz bi kural gibi geldi;ben bu kuraldan ;çok mesaj atanın bjk yi daha çok sevdiği gibi bi anlam çıkarırım ki;bu da ne kadar mantıklı olur siz düşünün...Madem ki bjk diye bi grup açtınız ve mantığa uymayan şartlarınız var bende seve seve girmem ,ancak benim gibi diğer bjk lı extraloob üyelerinin bazılarını incilttiğinizi söylemeliyim...Sadece bu mesele bile çok uzun süredir takip ettiğim bu foruma soğumama sebep oldu diyebilirim ;çünkü bunun anlamı yanlızca ayrımcılıktır;burada bi aile gibi olmamız gerekirken siz böyle kurallarla üyeler arasında ayrımcılık yapıyorsunuz...
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#45
dediklerinde haklısın ama koydugum kuralın amacı sudur ;
normal bir üye 500 post kasmak icin sitemizde bayaa bir aktif olur ve sitemizin eski üyelerinden birisi olur...
yani 500 post illa olacak diye birsey yok ki bazı uyelerimizi zaten 500 post gozetmeksizin aldık
kısaca söylecegim sudur post sadece formalitedir önemli olan paylaşımdır sitedeki saygınlığınızdır.
[ek #12654]
F
freepirate ⭐ 19y
#46
o zaman başkan olarak o kuralı biraz esnetmelisin ; çünkü eminim benim gibi okuyan herkez aynışeyi düşünüyordur...
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#47

o zaman başkan olarak o kuralı biraz esnetmelisin ; çünkü eminim benim gibi okuyan herkez aynışeyi düşünüyordur...

kimin ne düşündüğünü bilemem ama bana neden 500 post diye soranlara cevabım budur... 500 post koymamın amacı 2-3 gunluk uyelerin basvurusunu engellemektir...umarım anlatabilmişimdir...
[ek #12654]
Q
Quxera ⭐ 19y
#48
Bende oLabilir miyim Laughing
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#49

Bende oLabilir miyim Laughing

lütfen bir daha kuralları okumadan olabilirmiyim demeyin... kuralları okuyun ve uygunsanız olabilirmiyim diye burada istekte bulunun arkadaslar
bkz. viewtopic.php?f=247&t=41833
[ek #12654]
S
#50
Alımları Yapan Arkadaş benide Alsın hmm
S
#51
Ama Böyle olmazki hem Ö.M attım hem Foruma yazdım kimseden Cevap Yok detective
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#52

Ama Böyle olmazki hem Ö.M attım hem Foruma yazdım kimseden Cevap Yok detective

dersanedeydim kardesim kusurabakma... yeni geldim baktım öm yede zaten suanda club'tasın hosgeldin extraokk mucX
[ek #12654]
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#53

Alımları Yapan Arkadaş benide Alsın hmm

ayrıca imzanın yanına Resmi logomuzuda koyarsan daha güzel olacak extraokk
[ek #12654]
F
#54
benide üye yaparmısınız lütfen? extrabeer
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#55

lütfen bir daha kuralları okumadan olabilirmiyim demeyin... kuralları okuyun ve uygunsanız olabilirmiyim diye burada istekte bulunun arkadaslar
bkz. viewtopic.php?f=247&t=41833
[ek #12654]
F
#56
sadece 500 post yok ama ben dierleri gibi post kasmadım uyelik tarihime bakabilirsin Sad
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#57

sadece 500 post yok ama ben dierleri gibi post kasmadım uyelik tarihime bakabilirsin Sad

aralık biraz geç sayılır Wink sen yine forumda aktif olmaya devam et elbet alacagım senide Club'a Cool
[ek #12654]
F
#58
Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ben zaten çoğu zaman aktifim Sad herşey beşiktaş için Sad şimdi alırsanız çok sevinirim popcorn
H
hmzsnmz OP ⭐ 19y
#59

Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad ben zaten çoğu zaman aktifim Sad herşey beşiktaş için Sad şimdi alırsanız çok sevinirim popcorn

sen forumda aktif olmaya devam et ayrıca sorun etme club'a alınacaksın elbette ama zamanı gelince Wink
[ek #12654]
F
#60
Ok3 baskanım siz nasıl isterseniz

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: