72-77 garment setimi prot sete deistireyimmi daha mı hayırlı olur :S
Full Str. Blader Protector
· 7 Yanıt · 1.0K görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
İkisinide yap bence extraokk
garment 4ever
deişme garmente devam Wink
garment rulezzz extrabeer
_
_HaNNiBaL_
⭐ 19y
garment rulezzz extrabeer
+1907
garmentde davem hocam nukerler suan 80 nukelerı ıle cok ıyıler pro set olmak cok zor +5 dahı olsa pro setın 8-11 k vura bılıyorlar +7 varsa elınde nukerın
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap