Icerige atla
Extraloob

Fuat Ergin Video Series!

· 29 Replies · 4.1K views · Page 2 / 2
Replies
M
Mr_BOB ⭐ 19y
#21
pınk bılem bush u kınıo yanı kendı vatandası gerısını dusunemıorum
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#22
şimdi size açıklamam gerektiğini düşündüğüm bir kaç şey açıklayayım.

1: Öncelikle ceza. Bu adam sagopa sayesinde ünlü olup sagopayı satmıştır. En büyük örnek olarakta cezanın rapstar- medcezir albümlerinin beatleri sagopa kajmer e aittir ve en çok sevilen albümleride bunlardır.

2: ceza ege çubukçu'ya özenti dedi ama egeçubukçu bi klip çekti ceza oturdu kalkamadı. Çünkü ceza ile diğer yabancı rapcilerin tıpatıp benzer fotoğrafları var. (özenti Ceza)

3. Sagopa kajmer vasiyet adlı klibiyle kral tv video müzik ödüllerinde ödül alan ilk rap şarkısına sahip oldu.

4. Bana cezanın bi felsefi cümlesini getirip yazın. Oysaki sagopanın her sözü bir klasik olur ve her zaman msn nicklerinde veya resimlerde görebilirsin.

5. Cezanın felsefiyi bırakında bir anlamlı cümlesini söyleyin. BKZ. Metafizik. Anlamını kesin oda bilmiyordur.

6. Sagopanın disstortion EP adlı albümü sonrasında cezanın 1 gün evden dışarı çıkmadığı söyleniyor.

7. az önce izlediğim yani sizin bu topicin baş kısımlarına doğru koymuş olduğunuz video da sagopanın albümünden olup kolera ft. sago şarkısıdır. CEZA-AYBeN gibi isimler o şarkıda yer almamaktadır ve alamazda.

8. Diss atanlara sözüm var. Onlar sagonun mevkiine gelemedikleri için kendi acizliklerinden yazmış oldukları saçma şeyleri(küfürleri genelde) halka sunmaktan utanmıyorlar ve türkçe rap bu yüzden tutulmuyor.

9. Bende eskiden ceza dinlerdim ama şimdi o günlerime gülüyorum. Buraya sagodan bir kaç mp3 koyarım sagopa dan kopamazsınız... Çok uzun yazdım buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim. Twisted Evil



dahasıda aklıma gelmiyor geldiğinde altlara doğru sığdırırım bi yerlere Twisted Evil
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#23

Bana cezanın bi felsefi cümlesini getirip yazın. Oysaki sagopanın her sözü bir klasik olur ve her zaman msn nicklerinde veya resimlerde görebilirsin.

Ceza yok ama FUAT var Twisted Evil
"eziq mıccheck hırsız mıccheck FUAT sni keklik gibi katletcek eselek oldun paranoyak hakkımda bi b*/k söyleyen döne sni */kmedik diye böyle tripler hitlere girilir boynun clickler yerlere serilir çalıntı beatler FUAT sni sansür ---- gibi bipler Twisted Evil

sago playbackcisin
"kelebekler sahnede seker ezber kıtlığında gelsin playbacklar"

kolo 3 sene önce sago hakkında bi söz söylediği Unutma! ve bunu Ayben şarkı yaptı

Üç yıl öncemiydi bilmem arabada sahto ceza sen ben kim hakkında konuşmuştuk acaba mıc mıc mıc mıc

salako sen fuch su beğenmezdin arkasından rap yapmasın derdin

2 eksin söyledin kuzum 1.62 snden uzunum bana ahlak dersi verme sakın kadından öte sana erkeği sorarım.kız bune çirkeflik 8 senedemi geldi elek. aman ne bu aşk ne bu celal gözlerim yaşardı gülmekten gelmiyor raplerimiz yürekten samimimyet yok beter arabeskten
S
SonSAHNE ⭐ 19y
#24
Bak yukarıyı iyi oku ne demişim.

8. Diss atanlara sözüm var. Onlar sagonun mevkiine gelemedikleri için kendi acizliklerinden yazmış oldukları saçma şeyleri(küfürleri genelde) halka sunmaktan utanmıyorlar ve türkçe rap bu yüzden tutulmuyor. 


buda onların acizliğini belirtir. ve diss istiyorsan Disstortion EP gibi yapılır Wink

6. Sagopanın disstortion EP adlı albümü sonrasında cezanın 1 gün evden dışarı çıkmadığı söyleniyor. 


PS: Onlar güzel söz değil sadece çekememezlikten dolayı bir anda akla gelen bir kaç saçma cümle..
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#25
sago Funky i Fuat ı Ceza yı satarken bişey olmuyor çünkü hiçbir insan kendi yaptıkllarını görmez
S
#26

Bikere köstebeğe gittim Pislick t-shirt almaya sagonun t-shirtünü istermisin dedi bende;"O salağı dinlemiyom" dedim Mr. Green


dediysen dedin ortamı germe konuşturtma beni extraokk

fuat rapçimi oLuyo şimdi Mr. Green şu boys anılardan dayak yiyen şişgo demi o

Sago Bir Numara headbang2ft9
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#27

Bak yukarıyı iyi oku ne demişim.

8. Diss atanlara sözüm var. Onlar sagonun mevkiine gelemedikleri için kendi acizliklerinden yazmış oldukları saçma şeyleri(küfürleri genelde) halka sunmaktan utanmıyorlar ve türkçe rap bu yüzden tutulmuyor. 


buda onların acizliğini belirtir. ve diss istiyorsan Disstortion EP gibi yapılır Wink

6. Sagopanın disstortion EP adlı albümü sonrasında cezanın 1 gün evden dışarı çıkmadığı söyleniyor. 


PS: Onlar güzel söz değil sadece çekememezlikten dolayı bir anda akla gelen bir kaç saçma cümle..

%100 katıksız,doğal,sade HURAFE Mr. Green
M
mert5100 OP ⭐ 19y
#28


Bikere köstebeğe gittim Pislick t-shirt almaya sagonun t-shirtünü istermisin dedi bende;"O salağı dinlemiyom" dedim Mr. Green


dediysen dedin ortamı germe konuşturtma beni extraokk

fuat rapçimi oLuyo şimdi Mr. Green şu boys anılardan dayak yiyen şişgo demi o

Sago Bir Numara headbang2ft9

Forumda ban olmasa şu salako ya küfür ederdimde...
sago kim line kralı gelsin

FOREVER FUAT ERGİN BATI BERLİN!

F*cken sago!

Buda sago için yazdığım diss

Rap takar kalbim atar
Rapçi denen herkes salaklığını saklar
Saflığını sallanan raplerine sorsan
Söylerler eklerler yoww sago sen tam bir
Bitc*/sin işte bunu herkes böyle bilir
Böyle gidersin kip lere dikkat et
Herzamanki gibi yenilirsin...

Fuat Ergin Wir Haben Alles!
T
TheDanG3R ⭐ 19y
#29
ya bence bu rapcilerin kutuplaşması saçma zaten türkiyede kaç tane doğrudüzgün rapci var ki

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: