Icerige atla
Extraloob

|||FreakZ|||Persia GuilDimiZe AktiF OyunCuLar aLinacakTir!

· 55 Yanıt · 5.9K görüntüleme · Sayfa 3 / 3
Yanıtlar
L
#41

baksen niçin metin abin olamazmışım.
Çünkü metin abi beni tanırdı nickim DarkHero persiada , ve bi süre önce sroyu bırakmıştı sroyla ilgili bi sitede gezceğini düşünmüyorum.
L
LibLibi OP ⭐ 19y
#42


baksen niçin metin abin olamazmışım.
Çünkü metin abi beni tanırdı nickim DarkHero persiada , ve bi süre önce sroyu bırakmıştı sroyla ilgili bi sitede gezceğini düşünmüyorum.

metin abin herzaman buraLardaydi ...
O
OSKIJEN ⭐ 19y
#43
😊
P
paffendorf ⭐ 19y
#44
kardes bende persia da oynuorumda 18 lwl im benide alsan heee
L
lastturk_ ⭐ 19y
#45

ya oLm bu cocuk Kinderden cikmis diyom inanan yok Mr. Green

Mr. Green
L
#46


ya oLm bu cocuk Kinderden cikmis diyom inanan yok Mr. Green

Mr. Green

hoşuna mı gitti
K
KralYemre ⭐ 18y
#47
ahahahhaha 😄 Yahu FreakZ'ın ilk kuruldugu zamanlar yapılan şu duyurulara bakın 😄 +30 oyuncu aranıyor 😄


şu an +80 😄 süper ya çok nostaljik 😄
M
mert123546 ⭐ 17y
#48
Ve FreakZ şu an Persianın En İyİ GuildleriN DeN BiRi nerden nereye =P=P =)=)=) (Trojenix :))
S
sungold ⭐ 17y
#49
Şuan FreakZ Bizde 😄 Lw 5 !!
L
lethalnuke ⭐ 18y
#50
aslında fena değil ama... sp farmım bitmemiş olsaydı gelrdm
L
lethalnuke ⭐ 18y
#51
belkide gelebilirm hala
L
lethalnuke ⭐ 18y
#52
o.O 5lvlmi oldunuz
L
lethalnuke ⭐ 18y
#53
waybe fena diilmiş
L
lethalnuke ⭐ 18y
#54
hll olsn

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: