Yenileri Eklendi.....
>>> 'Fre3sTyLe İmza/Avatar Müzesi' <<<
· 85 Replies · 10K views 0 reading · Page 2 / 5
Replies
Yenileri Eklendii..
Arkadaşım darılma ama bunlar paintlede yapılabilir doğruya doğru hiç beğenmedim kendini geliştirmen lazım.
Arkadaşım darılma ama bunlar paintlede yapılabilir doğruya doğru hiç beğenmedim kendini geliştirmen lazım.
Geliştirmem gerektiğini biliyorum 👍
Yeni Eklediğin Psleri pek beğenmiş değilim ama kendni geliştiriceğinden eminim 😉
Biraz Ugrasman Lazım
yorumlarınız ıcın tesekurler
Font-Brush indir ve güzel renderlar bul.Öyle çalışmayı dene bide 😊
Yenileri Eklendi..
N
NightStalker
⭐ 19y
çok ii devamını bekleriz
-Paint diyenler ps öğrensinler adam yolun başındaymış bırakın yapsın.
REsimleri düzenlerken en güzel yapacagın şekliyle düşün (bence).
Ben öyle yapıyorum küçük bir avatar dahi olsa ona vaktimi harcarım ve güzel birşeyler yapmaya calısırım okuldada kara kalem kursu görüyordum 😄
NOT:"Adamın şevkini kırmayın bırakın bu arada sago dinlerim ama ceza olan şuanki imzan güzel koyu zemin üzerine açık renk hoş durmuş."
REsimleri düzenlerken en güzel yapacagın şekliyle düşün (bence).
Ben öyle yapıyorum küçük bir avatar dahi olsa ona vaktimi harcarım ve güzel birşeyler yapmaya calısırım okuldada kara kalem kursu görüyordum 😄
NOT:"Adamın şevkini kırmayın bırakın bu arada sago dinlerim ama ceza olan şuanki imzan güzel koyu zemin üzerine açık renk hoş durmuş."
bi daha paris hilton resimleri koyma şuraya snn yüzündne bi hoş oluyorm:D:D
Bence Hep Aynı stil Biraz değiştir kendini biraz brushes kullan bunları boşver
1 avans 2 'de biter 😄
2 avans, 5'de biter ps'si yapacağım alıyım bir programı 😄
2 avans, 5'de biter ps'si yapacağım alıyım bir programı 😄
M
Mafiaturk15
⭐ 18y
resimler güzelmiş sen yaptıysan hele olsun
hacı bu ne ya rap map 😄
Şaka bir yana, kendini biraz daha geliştirirsen çok iyi olur ❤️
Şaka bir yana, kendini biraz daha geliştirirsen çok iyi olur ❤️
1 avans 2 'de biter 😄
2 avans, 5'de biter ps'si yapacağım alıyım bir programı :D
Onu Yapman İçin Fenerbahcenın 2-0 One Gecıp 5-2 Kaybetmesı Lazım ☕
Şuaralar Biraz Boşladım Bu İşi....Kendımı Cok Paslanmıs Hıssedıyorum...
PS ; Kendimi Çok Geliştirmem Lazım 😐
çok güzeller ellerine sağlık ....
- Resim Silinmiş.
- Resim Silinmiş.
3 Çalışma Eklenmiştir 🍺
3 Çalışma Eklenmiştir 🍺
Log in to write a reply.
Log In