A Avasin OP ⭐ 17y 16 yil once #1 Forumda Bizler İçn YGS LYS Bölümü Açılırsa İyi Olmazmı bizler sınava daha iyi motive olmak için o bölümede gireriz nese: TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı +Q Yanıt Yaz Sil
Chorus Yönetici ⭐ 19y 16 yil once #2 okul-dershane-etüd yetmedi bir de burada mı ygs o.O TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
J Journalist ⭐ 19y 16 yil once #3 Bölüm açmak kolay,önemli olan içini doldurmaktır ne yapacağız orada da dersmi çalışacağız 😜 (Benim hiç niyetim yok 😆 ) sınavla ilgili genel bilgileri ödev-bilgi paylaşım bölümümüzde paylaşabilir önemliyse konuyu off topic'te açabilirsiniz. 😘 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil
A Avasin OP ⭐ 17y 16 yil once #4 okul-dershane-etüd yetmedi bir de burada mı ygs o.Ozamanımız burdada geçiyo ya 😊 TepkilerHenüz kimse tepki vermediKapatclose Düzenle Alıntı Yanıt Yaz En İyi Cevap Seç Sil