Icerige atla
Extraloob

Forumda Bizler İçn YGS LYS Bölümü Açılırsa İyi Olmazmı

· 4 Yanıt · 967 görüntüleme
A
Avasin OP ⭐ 17y
#1
Forumda Bizler İçn YGS LYS Bölümü Açılırsa İyi Olmazmı bizler sınava daha iyi motive olmak için o bölümede gireriz

nese:
4 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
okul-dershane-etüd yetmedi bir de burada mı ygs o.O
J
Journalist ⭐ 19y
#3
Bölüm açmak kolay,önemli olan içini doldurmaktır ne yapacağız orada da dersmi çalışacağız 😜 (Benim hiç niyetim yok 😆 ) sınavla ilgili genel bilgileri ödev-bilgi paylaşım bölümümüzde paylaşabilir önemliyse konuyu off topic'te açabilirsiniz. 😘
A
Avasin OP ⭐ 17y
#4
okul-dershane-etüd yetmedi bir de burada mı ygs o.O


zamanımız burdada geçiyo ya 😊

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: