Icerige atla
Extraloob

Fortress War-[Zeus] Kale Savaşı Türklerin

· 9 Replies · 2.1K views
B
BlackMarshall OP ⭐ 19y
#1
Zeus Serverında Türk Guildlerin Başarısız Sonuc almalarından dolayı bir gurup türk arkadaşlarla yaklaşık 10 kişi Kuwait lilerin guildine gittik.Fakat bu guild karışık Müslümanı var Hırıstıyanı var bızım için bir sorun yok. Tüm dünyadan katılan insanlar var guildimizde ve Unionumuzda. Kale savaşını yaklaşık 1 aydır elimizde bulunduruyoruz.En önemli sorunumuz bu guildde türklerden aşağılayıcı ve argo kelimeleri işitmemiz.Ve sürekli Guilddeki çarların soyulması.Yani bir gurup türk global bir guilde geldik diye Vatan haini olmuşusuz.Sizce oldukmu?. Oyunda yabancı guilde gittik diye Vatanımızı satmışız!!. Bu sadece bir oyun. OYUNU; SAYGI ÇERÇEVESİ DIŞINDA OYNAYANLARA SÖZÜMÜZ YOK !!!.
Bu insanlar türkleri seviyor!!. Bazılarına türkçe öğrettik.!! Oyunun en sağlam adamı globalden türkçe olarak türklere sevgi gösterisinde bulunuyor!!.Peki bu çekememezlik nedir?? Sasavştan bir takım ss ler koyduk. İsmimi sansürledim niçin diye sorarsanız.Bazı kendini bilmezler Globalden karalama kampanyası yapıyor bizlere.Oyuzden ismim saklı bulunsun. Önemli bir hüsus guildde bir türk arkadaşımızın çarı hacklendi.Ve hackleyen kişi tüm guildi attı savaştan 1 gün önce!!! Gece yarısı atıldığımız için ofline idik.Online iken atılanlar çok sağlam adamlardı.Ama biz türkler 30 kişi ile kaleyi savunduk ve daha kapıyı bile kırdırmadık!!!. Videomuzu hazırlamak ile meşgulüm o yuzden video yada ss ler çok az sayıda. Fakat 14 gün sonra tekrar savaşta mütiş bir görsel hazırlayacağım. Şimdilik bukadar!!


Savaş başlamasına 5 dakika kala yerlerimizi aldık.. Bakın nekadar az kişiyiz. Hemde en önemli kapıdayız. Dışarda en az 200 kişi var!!! Gözlem yaptık

- Resim Silinmiş.


Globallerden onur kırıcı mesajlar aldık fakat onları yayınlamayacağım!!


- Resim Silinmiş.



Savaş başlamasına 3-5 dakika kala!!

- Resim Silinmiş.


Savaşın ertesi günü !!!


- Resim Silinmiş.


Videomuz hazırlandığından dolayı sizlere ilk olarak kaleyi nasıl aldığımızı gösteren bir videomuz olacak izlerseniz çok iyi olur.Güzel kapışma!!


Video Burada
9 Replies
Q
Quincey ⭐ 18y
#2
oo hacım hayırlı olsun bütün türklere bide guild isminide saklarsan iyi olur zannımca çünkü rev6dan guild isminde senin grand nameyle ismini bulabilirler 😉
başarılarınızın devamını diliyorum ama pek anlamıyorum bu fortress war'dan :/
B
BlackMarshall OP ⭐ 19y
#3
oo hacım hayırlı olsun bütün türklere bide guild isminide saklarsan iyi olur zannımca çünkü rev6dan guild isminde senin grand nameyle ismini bulabilirler 😉
başarılarınızın devamını diliyorum ama pek anlamıyorum bu fortress war'dan :/


teşekkürler bro 😄 grantname tüm guildin aynı bu arkadaş hacklendi ve türk.Yabancılar bile grantnamesine yazdırdı
L
#4
BlackCompany nasıl yıkılacak bilmiyorum....
Eskiden bir BigBang vardı biraz birlik oldular dedik.Kaç hafta sürdü :S
Bir guildle vatan haini olunmaz...Ama türk guildini tercih etmeniz daha hoş olmazmıydı :S
L
#5
Sitedeki sorunlardan dolayı flod ^^ prdn 😊
D
DaWixed ⭐ 19y
#6
Ah eski günlerimi hatırladım Zeus'taki. SuLTaNS'ı dağıtmasaydık güzel bi guild veunion kurabilirdik.
BlackCompanyguildi ztn kuruldugundan beri sağlam bi guild.Kuwait liler çok para harcıolar bu oyuna onun için çok sağlam charları oluo.

DanceFloor 😞
B
BlackMarshall OP ⭐ 19y
#7
BlackCompany nasıl yıkılacak bilmiyorum....
Eskiden bir BigBang vardı biraz birlik oldular dedik.Kaç hafta sürdü :S
Bir guildle vatan haini olunmaz...Ama türk guildini tercih etmeniz daha hoş olmazmıydı :S


şu anki en iyi türk guildinin başındakiler yaramaz adamlar.Bu yüzden BlackCompany deki türkler orayı tercih etmiyor!!

Siz 7\24 guildde unıonda globalde küfür duyarsanız hoşunuza gidermi? Bayıyorlar insanı ve birçoğuda hırsızlık yapıyo.Turkluge yakışmaz. 2-3 ay sonra büyik bir Türk guildi açabılırız.
Zaten serverda türkler birer birer satıyor çarlarını yada soyuluyor :idea:
4
#8
Bizim milletimiz böle malesef yapıcak bişi yok.

Bu arada vide cok güzel olmuş kardeşim başarılarınızın devamını dilerim Mars'takı charı satıyım gelıyorum Zeus ' a zaten sizin guildde bizim yan komşu var 😄 TheWest oda sağlam yapılandırma yaptı ii gidiyo .
B
BlackMarshall OP ⭐ 19y
#9
Bizim milletimiz böle malesef yapıcak bişi yok.

Bu arada vide cok güzel olmuş kardeşim başarılarınızın devamını dilerim Mars'takı charı satıyım gelıyorum Zeus ' a zaten sizin guildde bizim yan komşu var 😄 TheWest oda sağlam yapılandırma yaptı ii gidiyo .


tanırım onu TheWest buyur gel kardeşim herzaman kapımız açık

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: