Icerige atla
Extraloob

Format atmadan önce sroyu d ye taşımak ?

· 5 Yanıt · 4.1K görüntüleme
_
_GeNeRaL_ OP ⭐ 18y
#1
Arkadaşlar pc yavaşladı format atmak istiyorum.Ancak netim kotalı.Tekrardan indirmek istemiyorum.Elimde silkroadın eski bir kurulum dosyası var.Yani manuel patchleri bulup update edemiyorum çünkü arada otomatik updatelerde oldu.

Şimdi soru şu:Program filestan sro klasörünü d sürücüme taşısam.C ye format atsam.Sonra tekrar c ye taşısam.Oyun sıkıntısız çalışır mı ? Bunu deneyen oldu mu ? İlla elimde full client kurulumu mu olması lazım ?

Şimdiden teşekkürler.
5 Yanıt
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#2
istersen flash belleğe at ordan oyna sroda kurulum yok dosya nerde olursa olsun çalışır
_
_GeNeRaL_ OP ⭐ 18y
#3
istersen flash belleğe at ordan oyna sroda kurulum yok dosya nerde olursa olsun çalışır


Eminmisin hocam bak atıyorum formatı 😄 Peki dikkat etmem gereken bişey var mı ? Yani program filestan sro klasörünü attıktan sonra baska bişeye ihtiyaç yok mu ?
Collapse
Collapse ⭐ 16y
#4
tabi var, ekran kartı driveri directix9gibi pprogramlarda kurulu olması gerekir
_
_GeNeRaL_ OP ⭐ 18y
#5
eyw sagolasın

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: