Arkadaşlar pc yavaşladı format atmak istiyorum.Ancak netim kotalı.Tekrardan indirmek istemiyorum.Elimde silkroadın eski bir kurulum dosyası var.Yani manuel patchleri bulup update edemiyorum çünkü arada otomatik updatelerde oldu.
Şimdi soru şu:Program filestan sro klasörünü d sürücüme taşısam.C ye format atsam.Sonra tekrar c ye taşısam.Oyun sıkıntısız çalışır mı ? Bunu deneyen oldu mu ? İlla elimde full client kurulumu mu olması lazım ?
Şimdiden teşekkürler.
Format atmadan önce sroyu d ye taşımak ?
· 5 Yanıt · 4.1K görüntüleme 0 okuyor
5 Yanıt
istersen flash belleğe at ordan oyna sroda kurulum yok dosya nerde olursa olsun çalışır
istersen flash belleğe at ordan oyna sroda kurulum yok dosya nerde olursa olsun çalışır
Eminmisin hocam bak atıyorum formatı 😄 Peki dikkat etmem gereken bişey var mı ? Yani program filestan sro klasörünü attıktan sonra baska bişeye ihtiyaç yok mu ?
tabi var, ekran kartı driveri directix9gibi pprogramlarda kurulu olması gerekir
eyw sagolasın
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap