beyler bug kac saat yada kac gun sürdü soylermisiniz ona gore adam 1 2 lwl fazlami kasmiş bugta ?!?!?!?!?!?!?
Bug'la En Fazla Kasacağı 1Level Adam Şuan Yanımızda LTP'De Aynı Şekilde Kasıyor ^^
beyler bug kac saat yada kac gun sürdü soylermisiniz ona gore adam 1 2 lwl fazlami kasmiş bugta ?!?!?!?!?!?!?
bu çakalda benim taktikle kasıyo wiz'ini 😆
1 cleric 2 bard 1 warrior bufflıyıp trace çakıyo wizarddada life açıyo ltp de iken bak nası kasıyo ^^
offf basim agirdı bana faydasi yok 110 oldundan ben 110 olam bana yeter 😄 ™
bug zamaninda ben 101 lwlimdim expim 80 mis 😄 bug 2 3 gunmu surdu ?? 2 3 gun surduyse full pt keserekk 1 lwl atlamistir nasil oluyor be yaw bu 😄 evet karsiya teleport olunca bug gidiyordu cok vuramiyordum ama onu bulmuslardi bizim serverde gavurlar yaptirlar 110 larda kastilar :D
heLaL olsun Bir Turkun ilk 110 olması gurur Verici Bişi xD
heLaL olsun Bir Turkun ilk 110 olması gurur Verici Bişi xD
Türk Değil Gavurun Önde Gideni 😆
bu anca 7/24 110 ptde kasarsa 110 olur baska yolu yok oyle olmustur buyuk ihtimal gzz bizim serverde bi abini 8 cari var 1 pt yapiyor 7.24 oda 108 lwl oldu ex 15-20 vardir bu iste birsey var :D
heLaL olsun Bir Turkun ilk 110 olması gurur Verici Bişi xD
Türk Değil Gavurun Önde Gideni 😆
makara:
ps : Ben şöyle düşünüyorum adamın en az aynı serverda 98+ 6 charı daha var hepsi pt halinde kasıyor milletle uğraşmıyordur sürekli görev veren moblarda kasıyordur.
weey resmi nerden buldun gali?
weey resmi nerden buldun gali?
Log in to write a reply.
Log In