Arkadaslar Hoca odev verdi. Yılbası ile ilgili Resim calısması yapın dedi. Suan Calısmaktayım.Fakat Sizin de Yorumlarını alayım dedim. Ve Boyle Kalsın mı ? Yoksa ben yardımcı olabilirim diyecek varmı ? 👴
- Resim Silinmiş.
FireWorks Help (Ps de olur)
· 3 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
3 Yanıt
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş YapBenzer Konular
130 +NUCKER ALINIR SPEAR/SWORD WİZARD İLE TAKAS OLUR S DEWİL DE NORMALDE OLUR 0530 281 20 90 Turk - OGame'de Event Nedir? Nasıl Olur? Kaçta Olur? [Admin] eventde de dcmi olur diyen baksın bi... WTB EU/ÇİN UYGUN FİYATLI FEMALE SOYUK ÇAR PAGE 3 AÇIK OLURSA İYİ OLUR (PT DE ATACKER OLACAK) ps de yazı tipi