Icerige atla
Extraloob

Finaly- 101+11 Nova 2H

· 30 Yanıt · 3.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
Q
Quattro ⭐ 19y
#21
Sen warior değilsin herhalde satılıkmı bu alet ^^

Joymax'ın Microsoft'a dediği gibi. Hayaller satın alınamaz 😜 ☕

summer3:
E
EliteTurk ⭐ 18y
#22
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#23
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉

Ağlatıyor ama keşke yapmasaymışım +11, gören kaçıyor, biri dio FF degilim, biri dio daha 110 olmadım. Biraz fazla ağlatıyo yani, fazla geldi bizim servera bu makine summer1:
L
Live2KiII ⭐ 16y
#24
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉

Ağlatıyor ama keşke yapmasaymışım +11, gören kaçıyor, biri dio FF degilim, biri dio daha 110 olmadım. Biraz fazla ağlatıyo yani, fazla geldi bizim servera bu makine summer1:

Öncelikle Tebrikler , Artık populerligin getirdigi bir yalnızlık yaşayacaksın , Düşman sayın katlanarak artacak 😊
Pvp konusunda seni çok iyi anlıyorum =) Pvp videosu hazırlamak istiyorum ama pvp yapacak adam bulamıyorum :)))

Ps ; Benim makine >>
- Resim Silinmiş.
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#25
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉

Ağlatıyor ama keşke yapmasaymışım +11, gören kaçıyor, biri dio FF degilim, biri dio daha 110 olmadım. Biraz fazla ağlatıyo yani, fazla geldi bizim servera bu makine summer1:

Öncelikle Tebrikler , Artık populerligin getirdigi bir yalnızlık yaşayacaksın , Düşman sayın katlanarak artacak 😊
Pvp konusunda seni çok iyi anlıyorum =) Pvp videosu hazırlamak istiyorum ama pvp yapacak adam bulamıyorum :)))

Ps ; Benim makine >>
- Resim Silinmiş.

O nasıl bir ölüm makinesidir öyle summer4: Ben 400 tane crt stone bastım 10dan yukarı çıkmadı daral:
Bende yakında bir pvp videosu yapmayı planlıyorum, ve aklımda gerçekten çok güzel fikirler var. cool2:
L
Lrd ⭐ 17y
#26
Tebrikler süper silah
N
Nervous_ ⭐ 19y
#27
Omg. Gökhan +11 Sw'nin en iyi + basan kişilerinden birisi darısı bizim başımıza Biz +8 stafla dolasıoz hala b class aramaya devam 😊 ☕
Ps:TheLastNever
LangNedDuath Forever 🙏 🙏
Lenneth
Lenneth ⭐ 19y
#28
Tebrikler, üzerindeki dress'i de değiştirirsen 10 numara bir estetik kazanır char 😎
Special thx to Flexi
N
Neoptolemos OP ⭐ 16y
#29
Tebrikler, üzerindeki dress'i de değiştirirsen 10 numara bir estetik kazanır char 8)

Şuan birinci önceliğim o zaten, silk var ama alınası bir dress yok. Şu fire elemantal gelsin ondan almayı düşünüyorum.

@TheLastNever
Normal B class bende çok aradım +9 2H için biliosun, bulunmuyor. Tavsiyem A bas kurtul 😊
Güzel yorumun için ayrıca teşekkürler. summer1:
D
DaddyCool ⭐ 17y
#30
2 .fotoğraf: Yarappim şükürler olsun

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: