Sen warior değilsin herhalde satılıkmı bu alet ^^
Joymax'ın Microsoft'a dediği gibi. Hayaller satın alınamaz 😜 ☕
summer3:
Sen warior değilsin herhalde satılıkmı bu alet ^^
Joymax'ın Microsoft'a dediği gibi. Hayaller satın alınamaz 😜 ☕
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉
Ağlatıyor ama keşke yapmasaymışım +11, gören kaçıyor, biri dio FF degilim, biri dio daha 110 olmadım. Biraz fazla ağlatıyo yani, fazla geldi bizim servera bu makine summer1:
Tebrikler serverı ağlatır bu makina. ❤️ 😉
Ağlatıyor ama keşke yapmasaymışım +11, gören kaçıyor, biri dio FF degilim, biri dio daha 110 olmadım. Biraz fazla ağlatıyo yani, fazla geldi bizim servera bu makine summer1:
Öncelikle Tebrikler , Artık populerligin getirdigi bir yalnızlık yaşayacaksın , Düşman sayın katlanarak artacak 😊
Pvp konusunda seni çok iyi anlıyorum =) Pvp videosu hazırlamak istiyorum ama pvp yapacak adam bulamıyorum :)))
Ps ; Benim makine >>
- Resim Silinmiş.
Special thx to FlexiTebrikler, üzerindeki dress'i de değiştirirsen 10 numara bir estetik kazanır char 8)
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap