FIFA 12 Demosu Yayınlandı !
· 3 Replies · 1.2K views 0 reading
3 Replies
Minimum ram oranı cok yuksekmıs 🙄 Gerçi 2011 de aynı seyı dıyordu fakat 2 gb ramlı makınede 4 car acıkken oynadıgımızı hatırlarım 😜
Minimum ram oranı cok yuksekmıs 🙄 Gerçi 2011 de aynı seyı dıyordu fakat 2 gb ramlı makınede 4 car acıkken oynadıgımızı hatırlarım 😜
😆
demolar bazen normal oyundan fazla isteyebiliyor ondan da olabilir, bir de bu tarz oyunlar benim bildiğim en çok işlemci daha sonra ekran kartı daha sonra ram kullanıyor. Yani öncelik sırası böyle bildiğim kadarıyla.
Log in to write a reply.
Log In
