oyunu günler öncesinden indirdim katılabilirlik onayı da aldım fakat oyuna girmeye çalıştığımda ıd pw girip enter a basınca ek bilgi sonra altta user agreement falan fistan bişeyler yazıyor ve sw ye giremiyorum her ne hikmetse acaba eksik bişeyler mi var yapamadım bi türlü
eğer betaya giren bi arkadaş varsa nasıl girdiğini neler yaptığını burda anlatırsa sevinirim 😄
FGT Beta Teste Giriş Yardım !!!
· 2 Replies · 1.1K views 0 reading
2 Replies
F
ForEverTurk
⭐ 17y
Carın mail korumasız ise giriş yapamazsın.101- ise giriş yapamazsın.
Log in to write a reply.
Log In