Arkadaşlar 40M ye 4Lvl FeNERBaHCe Guildini Satıyorum.. Guild isim değişikliği sebebiyle bu Guildi Satıyorum isteyenler irtibata geçsin..
FeNeRBaHCe Guildi Satılıktır.
· 5 Replies · 2.0K views 0 reading
5 Replies
L
Last_OTTOMAN
⭐ 19y
S.a kardes senin Hercules'teki guildine ne oldu eger duruyorsa o konu hakkında konusabilirmiyiz ben darkBORN dayım eskiden aynı uniondaydık haber bekliyorum iyi eglenceler extraokk
ben Herkuldeki TaRHaN'ı Sattım Guilldle birlikte verdim herkulde ne var ne yok haberim yok be Sad mesutla suloyla msnde gene birlikteyiz ama herkulle alakamı keseli cok oldu Sad
wahhh böyle bir guild satılırmı Confused Razz
Bencede Satılmaz ama Arkadaşları Kıramadık Guild Actık 5Lvl bile oldu FeNeRBaHCe guildide kaldı yan charlardan birinde Bari para kazandırsın bana 😊 50M ye satarım :)) pmler bana :))
Log in to write a reply.
Log In