Icerige atla
Extraloob

Fenerbahçe Chelsea Takımını Eleseydi Kupayı Alırmıydı

· 17 Yanıt · 2.2K görüntüleme
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#1
Haydi Bakalım Görelim Oylarınızı ?!!!!!!..
Special thx to Flexi
17 Yanıt
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#2
Belki Bir Şans.
M
MoonLife ⭐ 19y
#3
Belki Bir Şans.
L
#4
Belki Bir Şans.

+1907 karşısına liverpool cıkıcaktı ve yenme ihtimali cok düşük yendik diyelim barcelonada finale cıksaydı şampiyon olabilirdik ama man utd cıksa olamazdık onda şans gerekirdi 😄
R
ReDeviL ⭐ 19y
#5
Belki Bir Şans.
B
bannedddd ⭐ 19y
#6
Hayır alamazdı. Chelsea'yi eleseydi Liverpool takımı karşısında çok zorlanacaktı. Hadi diyelim onu da elediler ama finalde hiç ama hiç şansı olmazdı. 😉
L
#7
Hayır alamazdı. Chelsea'yi eleseydi Liverpool takımı karşısında çok zorlanacaktı. Hadi diyelim onu da elediler ama finalde hiç ama hiç şansı olmazdı. ;)

Finalde Barcelona cıksaydı yenme ihtimali var...Ama Man utd yok denecek kadar az Man utd yıldızlar karması gibi bir şey bu sene de %80 Man Utd alıcak..
T
TitusPullo ⭐ 19y
#8
İlk Olarak "Evet" Oyunu Kullanmış Bulunmaktayım. Bence alırdı!
B
bannedddd ⭐ 19y
#9
Hayır alamazdı. Chelsea'yi eleseydi Liverpool takımı karşısında çok zorlanacaktı. Hadi diyelim onu da elediler ama finalde hiç ama hiç şansı olmazdı. ;)

Finalde Barcelona cıksaydı yenme ihtimali var...Ama Man utd yok denecek kadar az Man utd yıldızlar karması gibi bir şey bu sene de %80 Man Utd alıcak..

Barcelona ŞAMPİYONLAR LİGİ FİNALİ'nde Fener'e kupayı verirdi? Şaka gibi.. 😄
G
gncosmnli ⭐ 18y
#10
Fenerbahçe şansının ve rakibi olan Sevillanın lakayıtlığı ile çeyrek finale yükseldi belki Chelsea'yide eleyebilirdi ki (buda büyük bir şans ve Didier Drogba'nın lakayıtlığı yüzünden olurdu) ama şansta biryere kadar Şampiyonlar Ligi kupasını Fenere yedirtmezlerdi.
UEFA kupası Fenerbahçenin dişine göre bence UEFA kupasını alabilirdi busene ama onlar 2. olup Şap.ligine devam ettiler. Seneye ne olur kimse bilemez bunlar benim şahsi düşüncelerim.
A
Adige_Tr ⭐ 18y
#11
Dünya bir araya gelse alamaz:)
Q
Quattro ⭐ 19y
#12
o gazla kesin alırdı.. 😈
T
#13
Banko evet 😁
S
Stephanos ⭐ 19y
#14
Belki Bir Şans.
DukeNukem
DukeNukem ⭐ 19y
#15
Hiçbir Şekılde Alamazdı 😜
L
#16
hiç bir şekilde alşamazdı yıldızların karşısında hıcler 😄

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: