Icerige atla
Extraloob

Fener küme düşecekmiş zor yırtmış. Yıl 1981

· 12 Replies · 1.6K views
L
Laistrogon OP ⭐ 17y
#1


yıl 1981 Fenerbahçe avarajla kümede kalıyor 😆

Fenerbahçeliler yanlış anlamasın. Paylaşmamın sebebi 4 büyüklerin de böyle zor durumlarda kaldığını görmek ilginç geldi. 😁
12 Replies
T
TniesT ⭐ 16y
#2
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D
L
Laistrogon OP ⭐ 17y
#3
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D

o zamanlar farklı bir puan sistemi vardı sanırım
T
TniesT ⭐ 16y
#4
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D

o zamanlar farklı bir puan sistemi vardı sanırım


Olabilir haklisin 😄 puanlar cok düşük sanirim 2 puan 1 pan 0 puan di
L
Laistrogon OP ⭐ 17y
#5
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D

o zamanlar farklı bir puan sistemi vardı sanırım


Olabilir haklisin 😄 puanlar cok düşük sanirim 2 puan 1 pan 0 puan di

galibiyetler 2 puan olarak geçiyormuş
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#6


yıl 1981 Fenerbahçe avarajla kümede kalıyor 😆

Fenerbahçeliler yanlış anlamasın. Paylaşmamın sebebi 4 büyüklerin de böyle zor durumlarda kaldığını görmek ilginç geldi. 😁



yaa işte koca Trabzon Spor'u bu hale getirenler utansın 😎
V
volaris ⭐ 18y
#7
anaaaa adanaspora bak cosmus ya sasırdım valla esesimde yakıo orda:D nede olsa eskilerin efsanesi
P
Pergio ⭐ 16y
#8
Dönüm noktası 😁
C
Cynosure ⭐ 19y
#9
düşseymiş ya 😄
M
Mirage ⭐ 19y
#10
Düşşe çıkabilirdi değil mi? 😆
A
Adith ⭐ 18y
#11
Düşşe çıkabilirdi değil mi? 😆

😆 😁
J
Josephine ⭐ 17y
#12
Düşşe çıkabilirdi değil mi? 😆

😆 😁


Rolf. 😁

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: