
yıl 1981 Fenerbahçe avarajla kümede kalıyor 😆
Fenerbahçeliler yanlış anlamasın. Paylaşmamın sebebi 4 büyüklerin de böyle zor durumlarda kaldığını görmek ilginç geldi. 😁

Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D
o zamanlar farklı bir puan sistemi vardı sanırım
Yalniz adana bile 2mac kaybetse düşüyormuştu 😄 4mac ts kaybetse şampiyon olmak yerine düşmüştü :D:D
o zamanlar farklı bir puan sistemi vardı sanırım
Olabilir haklisin 😄 puanlar cok düşük sanirim 2 puan 1 pan 0 puan di
yıl 1981 Fenerbahçe avarajla kümede kalıyor 😆
Fenerbahçeliler yanlış anlamasın. Paylaşmamın sebebi 4 büyüklerin de böyle zor durumlarda kaldığını görmek ilginç geldi. 😁
Düşşe çıkabilirdi değil mi? 😆
Düşşe çıkabilirdi değil mi? 😆
😆 😁
Log in to write a reply.
Log In