M Macro OP ⭐ 19y 16 yil once #1 Grup Yorum'un beğendiğim bir şarkısı.Kandır candır yiğit FelluceBaş eğmez işgalci emperyalizme ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote +Q Reply Delete
S Stephanos ⭐ 19y 16 yil once #2 Çarpışıyor durmadanÇarpışıyor bizimkiler.. ReactionsNo reactions yetCloseclose Edit Quote Reply Mark as Best Answer Delete