A
AliceCullen
⭐ 17y
bende koyacaktım ama koyamayacagım 😄 cunku 500 msj istiyor daha yenı actıgım ıcın o kdr msjım yok
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺
Şöyle sağlam bu işin hakkını verebilecek bi başkan olsun. Gerekirse darbeyle başa getirelim ^^
Üstüme tanımam kombinem bile var ^^ adaylıgımı koyuyurm ama 500 msj'm yok =(
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺
İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin... ☕
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺
İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin... ☕
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍
Gidin kendi Fun Club'unuzda tartışın. 😈
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺
İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin... ☕
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍
aday mı olsam :P
asil birisini başkan görmek hoşuma gider, oylamadan ziyade bu seçimlerde yönetimin parmağı büyük rol oynayacak ne de olsa EXL Fenerbahçeli bir sitedir 8)
Log in to write a reply.
Log In