Icerige atla
Extraloob

||| FB Fan Clup Başkanlık Seçimi |||

· 41 Replies · 8.1K views · Page 2 / 3
Replies
A
#21
bende koyacaktım ama koyamayacagım 😄 cunku 500 msj istiyor daha yenı actıgım ıcın o kdr msjım yok
T
Torquel ⭐ 19y
#22
Zamanında bu onurlu görevi yapmıs biri olarak adaylara başarılar.Ahh ah güzel günlerdi 😢
S
shneZee ⭐ 18y
#23
Bu Onurlu görev için bende adayım ❤️
P
Presence ⭐ 19y
#24
Bende adayım
I
#25
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺

İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin...
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍
S
Stormer ⭐ 18y
#26
Şöyle sağlam bu işin hakkını verebilecek bi başkan olsun. Gerekirse darbeyle başa getirelim ^^

içeri alırlar seni ergenekondan darbecii:D
O
#27
Üstüme tanımam kombinem bile var ^^ adaylıgımı koyuyurm ama 500 msj'm yok =(
B
#28
Eski üyeliğim olsa seve seve aday olurdum ancak şu durumda Freestyle ve Stephanos arkadaşları destekliyorum. 🍺
M
Marinero ⭐ 19y
#29
Fre3sTyLe ☕
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#30
Üstüme tanımam kombinem bile var ^^ adaylıgımı koyuyurm ama 500 msj'm yok =(



perşembe günü maçta mısın bakayım kuzum 😄
K
Kai ⭐ 18y
#31
Bende adayım 😊
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#32
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺

İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin...
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍


Gidin kendi Fun Club'unuzda tartışın. 😈
I
Inception ⭐ 18y
#33
Bütün adaylara başarılar dilerim.Bundan önceki Bjk başkanlık seçimleri gibi çekişmeli geçmesi dileğiyle 😄
W
WaTCHMaN ⭐ 19y
#34
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺

İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin...
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍


Gidin kendi Fun Club'unuzda tartışın. 😈

öyle deme koskoca GALATASARAYIMIZIN konuyu okumadan sırf post kasmak için mesaj yazan bi başkanı var içime oturuyo arkadaş
bkz : viewtopic.php?f=147&t=135130&start=72 burda adamın çarı çalınmış başlığı bile anormal başlık herif hayırlı satışlar diyo
A
Avenger ⭐ 18y
#35
Bizdeki seçimi hatırlıyorumda F5 deki hırs olmadan kardeşliğin ön planda olması beni düşündürttü doğrusu...🎭
Adaylara başarılar 🍺

İlla ipin ucunu yine bana değdirekceksin ya pes doğrusu.Bir kezde kabullenmeyi bilin...
Bu arada bütün adaylara başarılar dilerim. 👍

Yarası olan gocunur ben sadece olayların olduğunu söyledim herşeyi kendine anlamasan iyi edersin... 😉
T
TwiLighT ⭐ 18y
#36
IronyOfFate ve Avenger lütfen burada da tartışmayın. bjk başkanlık seçimlerindeki gibi, dostça, temiz bir başkanlık seçimi olsun lütfen 🎭
M
MoonLife ⭐ 19y
#37
temennimiz bu yönde zaten 🍺

ne olursa olsun kazanan fenerbahce olacak 😘
S
Stephanos ⭐ 19y
#38
aday mı olsam :P



asil birisini başkan görmek hoşuma gider, oylamadan ziyade bu seçimlerde yönetimin parmağı büyük rol oynayacak ne de olsa EXL Fenerbahçeli bir sitedir 8)



Malesef Galatasaray'lıyım 😎 😁 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#39
topic ankete çevrilsin lütfen ^^
I
#40
Bende aday olayım diyecem ama berker abi'nin yanında kendimi aday olarak görmüyorum 😜

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: