Icerige atla
Extraloob

fb

· 9 Yanıt · 2.3K görüntüleme
P
Poker Face OP ⭐ 19y
#1
arkadaşlar dün yenildik ama hıncımızı burda çıkaralım yani hakeme.
dün orda olsaydım hakemin gözüne patlatırdım bitane
dün orda olsaydınız napardını
9 Yanıt
F
F10diP| ⭐ 19y
#2
hakemin elini öperdim çünkü ben beşiktaşlıyım Twisted Evil
stalebug
stalebug ⭐ 19y
#3
hakemi macı dogru yönettiği için tebrik ederdim Razz
Q
Quincey ⭐ 18y
#4
sallayın siz hakem ban yedi 6 hafta maç yönetemicek Razz
U
UNR3AL ⭐ 19y
#5
agzını burnunu dagıtırım ve öldürürdüm:twisted: Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
L
#6
Hakemin nesi vardı yavs ne güzel yendik xD
A
alpay29 ⭐ 19y
#7
sallayın ne kadarda taraflı düşündüğünüz belli hakem elime geçseydi körfezin en derin yerine götürür ayağınada taş bağlar oracıkta bırakırdım.... Evil or Very Mad
D
DeepdarK ⭐ 19y
#8

Hakemin nesi vardı yavs ne güzel yendik xD

Hadi lennn Very Happy
ya beyler kötü oynasakda yenilsek bu akdar sinirlenmezdim bea şerefsiz hakem 3 tane kart gösterdi 2 si haksız diğer sarı kartlar da cabası zaten 2. kırmızıyı yedikten sonra maç bitmişti
Ayrıca o herife hakem demeyin ....... deyin Evil or Very Mad
T
texas851 ⭐ 18y
#9
sallayın ne kadarda taraflı düşündüğünüz belli hakem elime geçseydi körfezin en derin yerine götürür ayağınada taş bağlar oracıkta bırakırdım.... :evil:

🍺

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: