arkadaşlar dün yenildik ama hıncımızı burda çıkaralım yani hakeme.
dün orda olsaydım hakemin gözüne patlatırdım bitane
dün orda olsaydınız napardını
fb
· 9 Yanıt · 2.3K görüntüleme 0 okuyor
9 Yanıt
hakemin elini öperdim çünkü ben beşiktaşlıyım Twisted Evil
hakemi macı dogru yönettiği için tebrik ederdim Razz
sallayın siz hakem ban yedi 6 hafta maç yönetemicek Razz
agzını burnunu dagıtırım ve öldürürdüm:twisted: Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
L
LoneLyWaLker
⭐ 19y
Hakemin nesi vardı yavs ne güzel yendik xD
sallayın ne kadarda taraflı düşündüğünüz belli hakem elime geçseydi körfezin en derin yerine götürür ayağınada taş bağlar oracıkta bırakırdım.... Evil or Very Mad
Hakemin nesi vardı yavs ne güzel yendik xD
Hadi lennn Very Happy
ya beyler kötü oynasakda yenilsek bu akdar sinirlenmezdim bea şerefsiz hakem 3 tane kart gösterdi 2 si haksız diğer sarı kartlar da cabası zaten 2. kırmızıyı yedikten sonra maç bitmişti
Ayrıca o herife hakem demeyin ....... deyin Evil or Very Mad
sallayın ne kadarda taraflı düşündüğünüz belli hakem elime geçseydi körfezin en derin yerine götürür ayağınada taş bağlar oracıkta bırakırdım.... :evil:
🍺
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap