Icerige atla
Extraloob

Farmville Lv 70 (max) ^^

· 77 Replies · 4.9K views · Page 3 / 4
Replies
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#41
Oyunu Hep yeniden başlatıyor hacı

sağ üstteki tickleri kaldır. bi ne yapacağına karar ver sonra tekrar işaretle.
M
Mirage ⭐ 19y
#42
Daha botsuz 2m yapmıştım.Şimdi gelsin paralar 😈
T
TwiLighT ⭐ 18y
#43
bot kullanımından ban yemeyelim 😆

bir de ben deneyeyim bakalım şunu. okullar açılınca çok fazla ilgilenemeyeceğimden yani, yoksa el emeğimle büyütürüm ben tarlamı 😆
L
Laistrogon ⭐ 17y
#44
bot kullanımından ban yemeyelim 😆

bir de ben deneyeyim bakalım şunu. okullar açılınca çok fazla ilgilenemeyeceğimden yani, yoksa el emeğimle büyütürüm ben tarlamı 😆

😁
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#45
bot kullanımından ban yemeyelim 😆

bir de ben deneyeyim bakalım şunu. okullar açılınca çok fazla ilgilenemeyeceğimden yani, yoksa el emeğimle büyütürüm ben tarlamı 😆

bişi yok yaa yine beklemedeyiz 1 gün 😜 botun yaptığı 2 şey var ek olarak; 1.si bi slota üst üste 200 tane birden ekebiliosun. 200 den fazla da oluor da hesabınızın bugta kalmasına yol açabiliyor.2.si de parayı, sürekli ekip-silme yöntemiyle expe çeviriyo falan işte 😜
C
#46
Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#47
benim gold 2m oldu 😆 😆


Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım


tam olarak nedir sorun?
M
Mirage ⭐ 19y
#48
benim gold 2m oldu 😆 😆


Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım


tam olarak nedir sorun?

Ya şu komşulara bakmayı çözemedim.Ekmeyi başardım ama 🤔
C
#49
benim gold 2m oldu 😆 😆


Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım


tam olarak nedir sorun?

Parayı expe dönüştür diyorum olmuyor oyun yeniden başlatılıyor diyo. 😕
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#50

Parayı expe dönüştür diyorum olmuyor oyun yeniden başlatılıyor diyo. 😕

oyunu yeniden başlatıp göstermeden yapıyor onu o. beklemeyi dene. birde oraya yazdığın rakam 10 10 eksilecek, bitmesini bekleyeceksin.
benim gold 2m oldu 😆 😆


Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım


tam olarak nedir sorun?

Ya şu komşulara bakmayı çözemedim.Ekmeyi başardım ama 🤔


hacım resim yolda 😘
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#51
benim gold 2m oldu 😆 😆


Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım


tam olarak nedir sorun?

Ya şu komşulara bakmayı çözemedim.Ekmeyi başardım ama 🤔

ya boşver onu getireceği 2k para 😁

şincik gelişmiş/süper ekin'e gelip aşağıdaki gibi yapıyoruz. Oraya 200den fazla yazmanızı önermem.bir de o koordinatlar her bir ekim alanı başına 4-4 gidiyor. tam çözemedim ama mesela bi yanı x:0 y:4 olabilir 😜 eğer tarlanızın sol alt köşesi tarlaya 0 ise yani aralıksız ise koordinatı 0,0 diye girebilirsiniz. O işlem bittikten sonra normal en baştaki yerden ekiminizi yapın. O slotları sadece bot görebilir. Siz kaldıramazsınız ekinleri ve o alanda bozulmalar olur. 70 lv a kadar böyle devam edin derim. 4000 i aşmayın hee birde 😁 4000 den kastım da şu 200 tane ekiyoruz ya bi slota ondan 20 tane falan olsun yani en fazla.İnşallah anlatabilmişimdir 😆

Spoiler
- Resim Silinmiş.
C
#52
Tamam şimdi oldu teşekkürler. 😁
M
Mirage ⭐ 19y
#53
benim gold 2m oldu 😆 😆


ya boşver onu getireceği 2k para 😁

şincik gelişmiş/süper ekin'e gelip aşağıdaki gibi yapıyoruz. Oraya 200den fazla yazmanızı önermem.bir de o koordinatlar her bir ekim alanı başına 4-4 gidiyor. tam çözemedim ama mesela bi yanı x:0 y:4 olabilir 😜 eğer tarlanızın sol alt köşesi tarlaya 0 ise yani aralıksız ise koordinatı 0,0 diye girebilirsiniz. O işlem bittikten sonra normal en baştaki yerden ekiminizi yapın. O slotları sadece bot görebilir. Siz kaldıramazsınız ekinleri ve o alanda bozulmalar olur. 70 lv a kadar böyle devam edin derim. 4000 i aşmayın hee birde 😁 4000 den kastım da şu 200 tane ekiyoruz ya bi slota ondan 20 tane falan olsun yani en fazla.İnşallah anlatabilmişimdir 😆

Spoiler
- Resim Silinmiş.

Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#54

Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆

yok be 16,16 yap kurtul 😄
M
Mirage ⭐ 19y
#55

Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆

yok be 16,16 yap kurtul :D

Birde ektikten sorma mı super ekin yapıyoruz yoksa ekmeden öncemi 🤔
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#56

Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆

yok be 16,16 yap kurtul :D

Birde ektikten sorma mı super ekin yapıyoruz yoksa ekmeden öncemi 🤔

olayın mantığı şu bak. Şimdi hani hasatı yeni yaptıktan sonra birde toprağı hazırlıoruz ya, aynı o vazifeyi görüyor o süper ekin.Ancak üst üste ekiyor görünmüyor. önce süper ekini yapıosun sonra da normal ekini.
P
#57
Para çokda bot hiç yok :D:D Rehber Ayarlada Devam Edelim 😄
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#58
Para çokda bot hiç yok :D:D Rehber Ayarlada Devam Edelim :D

ps bilmediğimden beceremeyecek gibiyim =/ üst mesajlarda amatörce anlatmıştım parayı expe çevirmeyi.
T
TorukMacto ⭐ 17y
#59
Ben para ile ex kazanmayı anlayamadım o boşluğa istediğimiz xp yimi yazcaz ne kadar paralık olcağınımı bide 1000 yazdım bitti bişey olmadı
M
Mike Shinoda OP ⭐ 19y
#60
Ben para ile ex kazanmayı anlayamadım o boşluğa istediğimiz xp yimi yazcaz ne kadar paralık olcağınımı bide 1000 yazdım bitti bişey olmadı

30 gold başına 3xp alıyorsun.

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: