Oyunu Hep yeniden başlatıyor hacı
sağ üstteki tickleri kaldır. bi ne yapacağına karar ver sonra tekrar işaretle.
Oyunu Hep yeniden başlatıyor hacı
bot kullanımından ban yemeyelim 😆
bir de ben deneyeyim bakalım şunu. okullar açılınca çok fazla ilgilenemeyeceğimden yani, yoksa el emeğimle büyütürüm ben tarlamı 😆
bot kullanımından ban yemeyelim 😆
bir de ben deneyeyim bakalım şunu. okullar açılınca çok fazla ilgilenemeyeceğimden yani, yoksa el emeğimle büyütürüm ben tarlamı 😆
Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
benim gold 2m oldu 😆 😆Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
tam olarak nedir sorun?
benim gold 2m oldu 😆 😆Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
tam olarak nedir sorun?
Parayı expe dönüştür diyorum olmuyor oyun yeniden başlatılıyor diyo. 😕
benim gold 2m oldu 😆 😆Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
tam olarak nedir sorun?
Ya şu komşulara bakmayı çözemedim.Ekmeyi başardım ama 🤔
benim gold 2m oldu 😆 😆Nasıl çalışıyor ya bn yapamadım
tam olarak nedir sorun?
Ya şu komşulara bakmayı çözemedim.Ekmeyi başardım ama 🤔

benim gold 2m oldu 😆 😆
ya boşver onu getireceği 2k para 😁
şincik gelişmiş/süper ekin'e gelip aşağıdaki gibi yapıyoruz. Oraya 200den fazla yazmanızı önermem.bir de o koordinatlar her bir ekim alanı başına 4-4 gidiyor. tam çözemedim ama mesela bi yanı x:0 y:4 olabilir 😜 eğer tarlanızın sol alt köşesi tarlaya 0 ise yani aralıksız ise koordinatı 0,0 diye girebilirsiniz. O işlem bittikten sonra normal en baştaki yerden ekiminizi yapın. O slotları sadece bot görebilir. Siz kaldıramazsınız ekinleri ve o alanda bozulmalar olur. 70 lv a kadar böyle devam edin derim. 4000 i aşmayın hee birde 😁 4000 den kastım da şu 200 tane ekiyoruz ya bi slota ondan 20 tane falan olsun yani en fazla.İnşallah anlatabilmişimdir 😆Spoiler
- Resim Silinmiş.
Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆
Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆
yok be 16,16 yap kurtul :D
Ben yandım o zaman sol alt köşeyle arasında baya fark var.İşin yoksa hesapla dur 😆
yok be 16,16 yap kurtul :D
Birde ektikten sorma mı super ekin yapıyoruz yoksa ekmeden öncemi 🤔
Para çokda bot hiç yok :D:D Rehber Ayarlada Devam Edelim :D
Ben para ile ex kazanmayı anlayamadım o boşluğa istediğimiz xp yimi yazcaz ne kadar paralık olcağınımı bide 1000 yazdım bitti bişey olmadı
Log in to write a reply.
Log In