Icerige atla
Extraloob

Farm Ville yasaklandı

· 38 Yanıt · 2.4K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
B
bahrey ⭐ 19y
#21
iyice şaşırmışlar bunlar 🙄
B
bahrey ⭐ 19y
#22
opendns 4 ever 😄
M
#23
opendns 4 ever :D



bana beygir göndeerr 😁
J
Josephine ⭐ 17y
#24
Ohh be Çok şükür artık FB ana sayfamda ; Kimin Farmville'de ne yaptığını görmeyeceğim 😊
B
bahrey ⭐ 19y
#25
opendns 4 ever :D



bana beygir göndeerr 😁

😄 😄 dur gönderiyorum 😄
NoMoreLove
NoMoreLove ⭐ 18y
#26
yok ya bu kadarda olamaz daha geçenlerde çıktı en çok oynanan oyun artık farm ville diye kısa sürede engellediler nedir amaçları en çok girilen en çok tanınan şeyler birbir engelleniyor saçma sapan nedenlerle..İranlaştık resmen net aleminde >.<


Iran bile bizim kadar yasak koymuyor. 😁
S
#27
ben giriyorum
V
volkanka ⭐ 17y
#28
Facebook'ta çiftlik kurup hayvan besleyip tarım faaliyetlerinde bulunulan Farmville oyunu Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı tarafından yasaklandı.
X
XER0 OP ⭐ 19y
#29
Açılmış geri ^^
P
Pearce ⭐ 17y
#30
Başımızdakiler Sağolsun Ne Yapacaklarını Şaşırdılar 🙏 😱
V
volkanka ⭐ 17y
#31
Açılmış geri ^^


Geri açılsa ne olacak yahu,
Kapatmaları zor bişi değil 😎
E
El Verano ⭐ 18y
#32
Ne guzel demistim,iste tamam artik oynayamayacak.. * Dns ip degistirmeyide bilmiyordu.
Acilmis.. :p
E
EmmaW ⭐ 19y
#33
sanırım iranda online oyunlarda yasaktı 🙄
G
gncosmnli ⭐ 18y
#34
He he Farmvillede benimde 24 dönüm arazim var bostan ektim. ekiyom biçiyom ekonomiye can veriyorum.
K
Kobe ⭐ 19y
#35
Bırakalım bu işleri Youda Farmer forever 😁
I
Intensify ⭐ 18y
#36
yok ya bu kadarda olamaz daha geçenlerde çıktı en çok oynanan oyun artık farm ville diye kısa sürede engellediler nedir amaçları en çok girilen en çok tanınan şeyler birbir engelleniyor saçma sapan nedenlerle..İranlaştık resmen net aleminde >.<
Toxicated
Toxicated ⭐ 18y
#37
Neyse açık böylede devam eder heralde yemez artık kapamaya .. Önce bi kendilerini yasaklasınlar lool
EXL | SRO | İŞKOLİK
P
PHR34|< ⭐ 18y
#38
Ben online oyunların kapanacağından korkmaya başladım artık 🕵️

Öyle Bişi Olursa Kan Çıkar Bu Ülkede Darbe Yaparlar Valla Onu Obama Gelse Engelleyemez 😁 😁 😁

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: