6 gün olmus konuyu açalı ama anca gördüm. Grand Chase e devam derim 2 gün önce indirdim. 31 oldum güzel bir oyun hem bedava hem oynanabilirlik süper sadece Job Görevleri çok zor her karakterin 4 farklı Job u yani class ı var ve hala Elesis im -.- Spearman olmaya gidiyo
33 oldum, ronanın 2. jobunu açtım bile. 😗 😁
Private çektim bi tane de şimdi ^^ test amaçlı installing