İlk once bu kimseye yonelik degildir onu belirteyim.Ben burdaki herkese saygı duyarım.Ama farkındaysanız tbot bolumune cooooook az mod bakio.Hatta hicc.Olayı genelde Lord_LEgolas,LibiLib,ve DeepBlue(Yeni moda eva Mr. Green )Bakio ve deneyimsiz arklara onlar bilgi verio.Tbot bitr modun bence en cook bakması gerektigi yer,en sorunlu yer
Farkında misiniz?
· 11 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
11 Yanıt
Aynen katılıyorum Arrow
en çok msjın yazıldığı bölüm t bot ama az mod bakıo birz saçma Exclamation Exclamation
B
blood_moon
⭐ 19y
belkıde su an mod yetersızlıgı vardır..sıte admınlerı ılglenır herhalde bu konuylada..
arakdaslar herturlu sorununuzda bana öm atarak ulaşabilirsiniz elimden geleni yaparım tbot ve sro dan anlarım extrabeer
kişileri zorla mod yapmıyoruz...
başvurularını doldurup gönderseler hallederiz. zaten biz farkındayız neyin ne durumda nasıl olduğunun .
biz beklemedeyiz yani.
başvurularını doldurup gönderseler hallederiz. zaten biz farkındayız neyin ne durumda nasıl olduğunun .
biz beklemedeyiz yani.
t-bot bolumuyle sorumlu mod lar konuyla ilgileniyolardir.eger gercekten bir eksiklik warsa mod eksikligi giderilir zaten Wink
Aslnda çok fazla Mod ihtiyacından değil.üyelerin hiç topiclere bakmamalarindan kaynaklaniyor sorun.
adam hiç aramiyor bi konu açiyor bot lasim lütfen di plz di derken bi sürü konu oluyor. aslnda adam oraya kocaman yazmış bot burda diye Twisted Evil
adam hiç aramiyor bi konu açiyor bot lasim lütfen di plz di derken bi sürü konu oluyor. aslnda adam oraya kocaman yazmış bot burda diye Twisted Evil
e burdada uyelerin bilincli olmasi gerek.herseyi hazirdan onune istememek lasm 10 saniyesini ayirip arasa bulabilecegi sey icin gidip yeni konu acarsa herkez degil 5-6 20 mod olsa gene yetisemezler.herkezin kendine gore isleri war kimisi okuyor kimisi calisiyor.kimse evinde oturupta 24 saat foruma bakamiyo. e bu durumdada yapilabilecek tek sey kullanicilarin bilinclendirilmesi
Aslnda söz konusu;forumdan anlamyan üyeler varya hani sadece cafeye gidip oyun oynayanlar falan yada ne blim arki yüklemiş pc sine knighti sroyu başndan kalkmio Twisted Evil Twisted Evil
Forumda " B&B paylaşım,gezinim,eğlenim Klavuzu " yapalımmı BAd Twisted Evil
Forumda " B&B paylaşım,gezinim,eğlenim Klavuzu " yapalımmı BAd Twisted Evil
modların işi gucu ne bastırın uyeler ilgilensinler sizlerle^^ Twisted Evil Twisted Evil
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap