Ya arkadaslar delı oldum burda sıfremı yazıp guwenlık kodugunu gırdıgım anda hemen C(9) hatası werıor oyuna gıremıorum
Failed To Conned Serwer C(9)
· 17 Replies · 1.5K views 0 reading
17 Replies
Ya yardım edın oyunu2 kere sılıp yukledım halada bısy degısmedı neden bole oluyo sızce yardım edın
Modeme Res At
sURekli atıyorum oYundan bır cıktım bır daha gıremedım trafıc wermıo artık dırek c(9) werıyo gıremıorum Crying or Very sad
bilgisayardan weya senden kaynaklanan bişey deil Server dan kaynaklanıyo server hatası anlıcağın extraokk
Zty oyuna bı gırıyım 3gun cıkmıorum pc acık kalıo ama gıremıyorum Cıldırmak uzereyım Offfff Crying or Very sad Embarassed
Hala sorunum dewam edıyor hade cozum bulun bıraz lutfen gıremıorum
Yane saolun cok yardımcı oldunuz hIcmı gormuosunuz konuyu arkadaslar
C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green
C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green
yo benim verdigim clientle+ sm 2 char kasiyo xD c9 yok
C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green
yo benim verdigim clientle+ sm 2 char kasiyo xD c9 yok
Neutral ben bir an kendimi dinazor gibi hissettim... acaba C10 ilemi karıstırdım Question
Anam ya ben napıcam pc parcalıcam bırazdan ne yaptıysam olmadı modeme attıgım res sayısını unuttum wala okadar derece yane trafıc yok dc yok dırek c(9)
Anam ya ben napıcam pc parcalıcam bırazdan ne yaptıysam olmadı modeme attıgım res sayısını unuttum wala okadar derece yane trafıc yok dc yok dırek c(9)
modemin cok sıcaksa kapat 2saat kadar soğusun :?!!!
c9 hatasi serwere baglanamamadan kaynaklanir.tamamen sendeki we serwerdeki lagdan dir bu problem genelde 1 2 kere ust uste c9 werse bile 3. de girer.tawsiyem modeme rest at + pc ye rest at sonra tekrar dene ama buyuk ihtimalle olucaktir
Allaha askına suna bır cozum bulalım cıldırmak uzereyım suan sabahtan berı sureklı c(9) yıyorum trafıc dc yok hemen c(9)yapıstırıo bazende start gelmıo Crying or Very sad Crying or Very sad Question Embarassed
Upsss Hala bısy yapabılmıs degılım az once 1kere trafıc werdı sımdı yıne c9 offf Embarassed
Log in to write a reply.
Log In