Icerige atla
Extraloob

Failed To Conned Serwer C(9)

· 17 Replies · 1.5K views
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#1
Ya arkadaslar delı oldum burda sıfremı yazıp guwenlık kodugunu gırdıgım anda hemen C(9) hatası werıor oyuna gıremıorum
17 Replies
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#2
Ya yardım edın oyunu2 kere sılıp yukledım halada bısy degısmedı neden bole oluyo sızce yardım edın
F
FR_ ⭐ 19y
#3
Modeme Res At
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#4
sURekli atıyorum oYundan bır cıktım bır daha gıremedım trafıc wermıo artık dırek c(9) werıyo gıremıorum Crying or Very sad
M
mel1h___ ⭐ 19y
#5
bilgisayardan weya senden kaynaklanan bişey deil Server dan kaynaklanıyo server hatası anlıcağın extraokk
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#6
Zty oyuna bı gırıyım 3gun cıkmıorum pc acık kalıo ama gıremıyorum Cıldırmak uzereyım Offfff Crying or Very sad Embarassed
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#7
Hala sorunum dewam edıyor hade cozum bulun bıraz lutfen gıremıorum
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#8
Yane saolun cok yardımcı oldunuz hIcmı gormuosunuz konuyu arkadaslar
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#9
C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
L
LibLibi ⭐ 19y
#10

C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green

yo benim verdigim clientle+ sm 2 char kasiyo xD c9 yok
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#11


C(9) hatası multi client gibi durumlarda olur genellikle senden değil oyun serverlarıyla alakalıdır... eger serverlarda bisi yok sorun bende diyorsan modemini soğutmaya calısss Mr. Green

yo benim verdigim clientle+ sm 2 char kasiyo xD c9 yok


Neutral ben bir an kendimi dinazor gibi hissettim... acaba C10 ilemi karıstırdım Question
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#12
Anam ya ben napıcam pc parcalıcam bırazdan ne yaptıysam olmadı modeme attıgım res sayısını unuttum wala okadar derece yane trafıc yok dc yok dırek c(9)
Tweety
Tweety ⭐ 19y
#13

Anam ya ben napıcam pc parcalıcam bırazdan ne yaptıysam olmadı modeme attıgım res sayısını unuttum wala okadar derece yane trafıc yok dc yok dırek c(9)


modemin cok sıcaksa kapat 2saat kadar soğusun :?!!!
Ne kadar yükselirsen, uçmayı bilmeyenlere o kadar küçük görünürsün. ☕
E
Excrea ⭐ 19y
#14
c9 hatasi serwere baglanamamadan kaynaklanir.tamamen sendeki we serwerdeki lagdan dir bu problem genelde 1 2 kere ust uste c9 werse bile 3. de girer.tawsiyem modeme rest at + pc ye rest at sonra tekrar dene ama buyuk ihtimalle olucaktir
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#15
Allaha askına suna bır cozum bulalım cıldırmak uzereyım suan sabahtan berı sureklı c(9) yıyorum trafıc dc yok hemen c(9)yapıstırıo bazende start gelmıo Crying or Very sad Crying or Very sad Question Embarassed
H
HeartLess*X OP ⭐ 19y
#16
Upsss Hala bısy yapabılmıs degılım az once 1kere trafıc werdı sımdı yıne c9 offf Embarassed

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: