Icerige atla
Extraloob

Facebook'a tövbe ettim

· 8 Yanıt · 2.3K görüntüleme
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#1
you
💀
8 Yanıt
Maynard
Maynard ⭐ 14y
#2
allah tövbelerini kabul eder inşallah.
.net ve photoshop sorunlarınızı pm atabilirsiniz.
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#3
Hayırdır mesajı neden sildin 😄
Flexi
Flexi ⭐ 14y
#4
allah tövbelerini kabul eder inşallah.

+1
K0mpedan
K0mpedan ⭐ 13y
#5
Mesajı okumuştum faceyi maceyi bırak.
Geçen sene Halkbank da stajım için güvenlik soruşturmasına aldılar hani feto meto muhabbeti nedeniyle. Taa gezi olayları zamanında üniversitemin içine gaz bombası atan polisler nedeniyle Cumhurbaşkanı, Cumhurureis, Başkomutan, Başkumandan (!) , dönemin başbakanına, " Polis ileri gitmiştir, .... ama taksimden çekilmiştir twitinin altına", "Taksimden çekildide nereye çekildi Beşiktaş'ta üniversitemizin içine gaz bombası atıldı vsvs " Hiç bir iğneleme, hakaret vsvs olmayan cevabım nedeniyle stajım iptal olmuştu.
Neymiş Türk Polisi hakkında nasıl twit atar mışım ? Ben kim oluyor muşum Tayyibin twitine cevap yazıyormuşum. Staj için yardımcı olan Akp li babamın arkadaşına o dönemden sonra kaç bin polisi paralelci diye polislikten atıldığını sorduğumda 45 saniye cevap verememişti ^^ Neymiş savcılığa dilekçe verecekmişim, attığım twitten dolayı özür dilerim, pişmanım diye :D:D

Neyse işin özeti susacaksın abi. Amaçları oydu güzel başardılar işte.
ExcI
ExcI ⭐ 10y
#6
vay demek oralara kadar bakıyorlar. Yakında mervelere de bakarlar
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#7
Kardeşim sana tavsiye , facebook'ta kapak fotoğrafında avatarında vs osmanlı resmi olan kimseyi kale alma.
sayong
sayong OP ⭐ 17y
#8
Şimdilerde diriliş felan koyanlarda var
💀

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: