Mesajı okumuştum faceyi maceyi bırak. Geçen sene Halkbank da stajım için güvenlik soruşturmasına aldılar hani feto meto muhabbeti nedeniyle. Taa gezi olayları zamanında üniversitemin içine gaz bombası atan polisler nedeniyle Cumhurbaşkanı, Cumhurureis, Başkomutan, Başkumandan (!) , dönemin başbakanına, " Polis ileri gitmiştir, .... ama taksimden çekilmiştir twitinin altına", "Taksimden çekildide nereye çekildi Beşiktaş'ta üniversitemizin içine gaz bombası atıldı vsvs " Hiç bir iğneleme, hakaret vsvs olmayan cevabım nedeniyle stajım iptal olmuştu. Neymiş Türk Polisi hakkında nasıl twit atar mışım ? Ben kim oluyor muşum Tayyibin twitine cevap yazıyormuşum. Staj için yardımcı olan Akp li babamın arkadaşına o dönemden sonra kaç bin polisi paralelci diye polislikten atıldığını sorduğumda 45 saniye cevap verememişti ^^ Neymiş savcılığa dilekçe verecekmişim, attığım twitten dolayı özür dilerim, pişmanım diye :D:D
Neyse işin özeti susacaksın abi. Amaçları oydu güzel başardılar işte.