Icerige atla
Extraloob

Eziklik gerçekten insanın içerisinde

· 31 Yanıt · 2.5K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
U
Uprising OP ⭐ 19y
#21
bnce ezik olan guild arkadaşlarn
yni aklı yerinde olan hngi insan ingilizceye türkçe karşılık verir ki :p
başlığı eziklik gerçekten bizim guildin içerisinde diye değiştir ya da ne bileyim :p

Bir kez daha anladım eziklik gerçekten insanın içerisindeymiş hatırlattığın için teşekürler.
H
Hyperion ⭐ 17y
#22
bnce ezik olan guild arkadaşlarn
yni aklı yerinde olan hngi insan ingilizceye türkçe karşılık verir ki :p
başlığı eziklik gerçekten bizim guildin içerisinde diye değiştir ya da ne bileyim :p

Bir kez daha anladım eziklik gerçekten insanın içerisindeymiş hatırlattığın için teşekürler.

O postu okuyanakadar aynaya baksaydın ezikliğin gercekten insanın icinde olduğunu anlardin
U
Uprising OP ⭐ 19y
#23
bnce ezik olan guild arkadaşlarn
yni aklı yerinde olan hngi insan ingilizceye türkçe karşılık verir ki :p
başlığı eziklik gerçekten bizim guildin içerisinde diye değiştir ya da ne bileyim :p

Bir kez daha anladım eziklik gerçekten insanın içerisindeymiş hatırlattığın için teşekürler.

O postu okuyanakadar aynaya baksaydın ezikliğin gercekten insanın icinde olduğunu anlardin

Sorunun ne guild chat e dikkat etmemiştim oraya değindiği için teşekür ettim. sin:
H
Hyperion ⭐ 17y
#24
Bir daha düzgün bir dille söylersin , ya da soyleyemezsin bir dahakine
K
Kitty ⭐ 16y
#25
Yok yok yanlış anlaşıldı :] birazcık smiley falan kullansan anlardık gülücük öpücük falan:] öyle ciddi ciddi söyleyince yanlış anlaşılabiliyo:D
A
Addicted ⭐ 19y
#26
ahah bende diorm bu topic nie bu kadar yukarda devamlı bi bakıyım noluyor dedim 😆 bide baktımki funda burayada el atmış makara:
H
Hyperion ⭐ 17y
#27
Yok yok yanlış anlaşıldı :] birazcık smiley falan kullansan anlardık gülücük öpücük falan:] öyle ciddi ciddi söyleyince yanlış anlaşılabiliyo:D


+Hyp (3)

Bugünkü konulardan gülücük atmayı unuttum ya =))))))))
U
Uprising OP ⭐ 19y
#28
Tamam yeter dağılın summer2: makara:
U
Uprising OP ⭐ 19y
#29
Eziklik gerçekten insanın içinde derken benim imzamdan alıntı yaptığını belirtmemişsin 😜 bu sözü biri söylemedi ben söyledim 😁

ps: Ayrıca Heather'ı rahat bırakın saçınızı traş ederim 🎅

Ekliyorum bro'm 2 dk sonra bir daha bak. 😜
Time4Todie
Time4Todie ⭐ 17y
#30
kahale almıcan 😊 en güzeli afk daima ^^
U
Uprising OP ⭐ 19y
#31
kahale almıcan 😊 en güzeli afk daima ^^

😎

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: