hehe 😄 ama farmsız nası getirdin cleric lvlini 100e ^^tebrikler şimdi sıra farmda :D
ne farmı bro ben farma karşı olanlardanım 😁
bu charla 1-110 arası 1lvl bile farm yapmadım. wizardım max cleriğim 100de kastıkça dahada yukseltiyorum. farm yapıp canımı sıkmam oyunuma bakarım makara:
extraloob gururla sunar LVL 110
· 32 Yanıt · 3.0K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
hayırlı olsun
L
Laistrogon
⭐ 17y
hayırlı olsun uğur abi ❤️
Hayırlı olsun.
C
Crazy_Show_
⭐ 16y
Tebrkler
hayırlı olsun ❤️ unique video'larını dörtgözle bekliyoruz 🤘
L
LadySunBurN_
⭐ 18y
🍺
X
X_HeaveN_X
⭐ 16y
Hayırlı olsunn
Hayırlı olsun.
H
HuseyinKaya
⭐ 16y
made in extraloob!
- Resim Silinmiş.
Kararlılıkla oyalanmadan haritayı bilmeden hem öğrenerek hem sizlere öğreterek düşe kalka öle bayıla 2.5 pre plusla 7/24 kasarak unique düşkünü olmama rağmen kendimi en boş anlarda bile sıkarak ilk 110lvllerden oldum allah herkese nasip etsin 🍺 😘
hayırlı olsun.amin inş hepimiz böyle oluruz:).yalnız hp n brz düşük kalmış onuda düzeltrsen süper olr.şimdi sıra sende go go go uniq 😄 👍
tebrkler canım 😊
Hayırlı Olsun...
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap