Icerige atla
Extraloob

extraloob Combat Arms harekatı

· 283 Replies · 44K views · Page 12 / 15
Replies
W
Warmoon ⭐ 18y
#221
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
ikimiz takılıyoruz habire bulent_amca kışkırttı bizi sonra çekildi gitti :D

İnternetim sorunlu yahu , 1-2 güne çözerler geleceğim no dert no tasa ^^ 🤘 🤘
ps:Kusura bakmayın harbiden TTneT... daral:
E
Extrowe ⭐ 16y
#222
nick:roN1kZ yanlışlıkla bi clana girdim bi el atın nasıl çıkıcam 😄
W
Warmoon ⭐ 18y
#223
Bu mesaj Extrowe rumuzlu uyeden alinti yapildi
nick:roN1kZ yanlışlıkla bi clana girdim bi el atın nasıl çıkıcam :D

Yanlış hatırlamıyorsam,
Clan Menu -> Leave Clan -> (karşına ufak bir pencere gelecek)-> Leave Clan
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#224
@Emre

ekledim bro.

Gençler AUG mu takılayım yoksa G36E mi ?
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#225
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
@Emre

ekledim bro.

Gençler AUG mu takılayım yoksa G36E mi ?


G36E daha iyidir bildiğim kadarı ile,
Rütben yetiyorsa M416 öneririrm. Kısa mesafeli mapa çok giriyorsan ak-47.
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#226
Genelde Snow Valley , Junk Flea ve Cabin Fever atıyorum. G36E işimi görüyor ama daha iyi bir silah varsa bu maplerde kullanabileceğim onu alayım, bir de +%20 şarjör değiştirme takayım tamamdır 🤘
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#227
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Genelde Snow Valley , Junk Flea ve Cabin Fever atıyorum. G36E işimi görüyor ama daha iyi bir silah varsa bu maplerde kullanabileceğim onu alayım, bir de +%20 şarjör değiştirme takayım tamamdır 🤘

Değiştirme alma bence +15 varsa al yoksa 30 da kalsın kurşun. 🙄
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#228
Bakayım rütbe yetiyorsa mermi artırma alırım
Special thx to Flexi
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#229
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#230
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?


Onlar tamamen şans işi
Black HiSec , NX ile alınan Back HiSec key ile açılır.
Şansın varsa Perm , 90 days , 30 days nx item alırsın.

Gray HiSec Key ise aynısı sadece GP ile (ücretsiz)
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#231
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?


Onlar tamamen şans işi
Black HiSec , NX ile alınan Back HiSec key ile açılır.
Şansın varsa Perm , 90 days , 30 days nx item alırsın.

Gray HiSec Key ise aynısı sadece GP ile (ücretsiz)


Şimdi ben bunları nasıl kullanabilirim ? Key felan yok bende direk Case var.
Special thx to Flexi
W
Warmoon ⭐ 18y
#232
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Bulent_Amca rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?


Onlar tamamen şans işi
Black HiSec , NX ile alınan Back HiSec key ile açılır.
Şansın varsa Perm , 90 days , 30 days nx item alırsın.

Gray HiSec Key ise aynısı sadece GP ile (ücretsiz)


Şimdi ben bunları nasıl kullanabilirim ? Key felan yok bende direk Case var.

Shopu araştır bulursun.
Keyleri alacaksın , kutulara şift tıklıycaksın.
Şuan tam hatırlayamıyorum shoupun neresinde olduğunu.
Lenneth
Lenneth OP ⭐ 19y
#233
Black'ler bir işime yaramayacak o zaman sileyim onları, Grey %100 exp bonus verdi ^^
Special thx to Flexi
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#234
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?

en son görevde black case için key veriyor bitir görevleri
W
Warmoon ⭐ 18y
#235
Bu mesaj Duygusuzz rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj Lenneth rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bir de bu Black HiSec Case , Grey HiSec Case falan var bunlar nedir hacım ?

en son görevde black case için key veriyor bitir görevleri

bende gelcem beyler ttnet kesti netimi herhalde fiber gelcek summer2: summer2: pray: pray:
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#236
gelistirmeye basladim kendimi artik en son 9*7 di skor 😜
A
#237
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
gelistirmeye basladim kendimi artik en son 9*7 di skor :P

gel oyundyz
sweetCHIEF
sweetCHIEF ⭐ 17y
#238
Bu mesaj AngeLicMoon rumuzlu uyeden alinti yapildi
Bu mesaj sweetCHIEF rumuzlu uyeden alinti yapildi
gelistirmeye basladim kendimi artik en son 9*7 di skor :P

gel oyundyz

takilin siz ciktim artik 😄
W
Warmoon ⭐ 18y
#239
İnternetim geldi ... I am back.
Rewind
Rewind Yönetici ⭐ 19y
#240
4 kişi olsakta bi cw atsak 😄

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: