2.kez Bug Oldu Canavar Fln Olmuyo Oralıkta bugün 2.kez oldu
Eventlara Ne Oldu
· 7 Yanıt · 917 görüntüleme 0 okuyor
7 Yanıt
ya olcak iş değil çok sinirlendim 😠 birinci gidişimde charı yeni açmıştım 21 lwl oldum bi baktım 75 lwl kangurular olcak iş değil ya şimdi 2. gidişimdede dc yedim 1. gidişimdeki küfürü hiçbir oyun şifketi yememiştir 😊
Venice'de bugün 5. oldu bu...
Odinde hiçbir sorun yok :?!
bende 2sindede canavarlar yoq 😄 birinde bi girdim ben 29 adamlar 22 üstü yoq 😄
Odinde hiçbir sorun yok :?!
Dün İki kere girdim saat gece 1 de DC akşam 21.00 da canavarlar yok... Hiç bişey yokmu :S
Odinde hiçbir sorun yok :?!
Dün İki kere girdim saat gece 1 de DC akşam 21.00 da canavarlar yok... Hiç bişey yokmu :S
Benim girdigim hiç birinde Bug yoktu Benim Şansıma.. 😜
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap