Nası yani bu arada net geldi eve
Eve yerleştik 2 hafta sonra gelen edit
· 73 Yanıt · 11K görüntüleme 0 okuyor · Sayfa 4 / 4
Yanıtlar
C
clericakar
⭐ 13y
Ben cbü de okuyorum - işletme - İzmir ve okulum arası 42 KM otostop veya manisa seyahatle geliyorum - 1.5 saat yol biraz fazla gelmiş olabilir sana hocam istersen orda ev filan tut ^^ bizim uncubozkoy yakın gerçi sorun olmuyor da seninki sıkıntı gibi 😞
Çıktım eve hacı
Evet video ile uğraşamadım hemen bizim odadan ss leri atayım;




Koridorun sonunda mutfak var giderken solda iki ufak oda bir de tuvalet banyo var 🍺
Spoiler




Koridorun sonunda mutfak var giderken solda iki ufak oda bir de tuvalet banyo var 🍺
Bu mesaj frityus rumuzlu uyeden alinti yapildi
Teşekkür ederim bro 🍺
Hayırlı olsun kardeş
Teşekkür ederim bro 🍺
B
BigWarLike
⭐ 19y
Tehdit derken ? göremedim mesajı 😄
Resimler patlak kardeş
Bu mesaj Rebellen rumuzlu uyeden alinti yapildi
1. sayfaya ekledim.
Resimler patlak kardeş
1. sayfaya ekledim.
M
Mr. Mojo Risin'
⭐ 14y
tek başına yaşamak, bazı ciddi şeylerin farkına daha çok varmana vesile olacaktır bro, iyi bir karar vermişsin. Zamanla evi de daha güzel hale getirirsin, bakmışsın okulun bitmiş ve kendin düzdüğün bir evin var 👍
tek başına yaşamak, bazı ciddi şeylerin farkına daha çok varmana vesile olacaktır bro, iyi bir karar vermişsin. Zamanla evi de daha güzel hale getirirsin, bakmışsın okulun bitmiş ve kendin düzdüğün bir evin var [emoji106]
İstanbulda yaşamadan olmaz o iş bence xd

Canımcım duygulanmışsın olur öyle çok yumurta,makarna yiyorsan eve 2 dumble birde z bar alıp spor yap biraz boşa gitmesin yediklerin 😄
ps:ev düzenli görünüyor güle güle oturun
ps:ev düzenli görünüyor güle güle oturun
mevzuyu başından takip edemedim son editi okudum sadece, yemek konusunda tavsiyem yakınlarda a101 şok bim vs varsa burdan ucuz ama güzel ve hızlı hazırlanan şeylerden alın atın dolaba, örneğin tost ekmeği alın bi paket bi paket de kaşar peyniri yapmanız gereken sadece ekmeğin arasına koyup tost makinesine atmak, bunun gibi çözümler üretin baya etkili oluyor tavuk burger olur hazır pizza olur ben çok yedim bu şekilde 😜 hatta pilav yapmayı biliyosanız ki zor bi şey değil öğrenin yapın bilmiyosanız da 😜 yine dondurulmuş gıdalar kısmında döner falan oluyor onunla kombinleyip yiyin 😜 dışardan söylediğindeki harcamanın yarısı oluyor en az ki biz 40-50 liralık ürünle içinde tatlımız içeceğimize varana kadar her şey alıp 1 hafta yaşamıştık 😄
Yorumlarınız için teşekkürler. 😘
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap