S
SeniorMaster
⭐ 16y
5 TL hiç bi isyan Faiz qetrmiyo bu nalet 5TL ye 😄
Bu konuyu görünce aklıma "işten çıkarken adama ingilizce .. günü yağ" geliyor hep 😆
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .
Çocuk yok galiba 😁
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .
Çocuk yok galiba 😁
Harcamıyorum ki .
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap