Icerige atla
Extraloob

Evden Çıkarken

· 30 Yanıt · 4.3K görüntüleme · Sayfa 2 / 2
Yanıtlar
S
#21
5 TL hiç bi isyan Faiz qetrmiyo bu nalet 5TL ye 😄
Advance
Advance ⭐ 18y
#22
20+kart
R
RiqueLme ⭐ 19y
#23
nereye gittiğime bağlı
ama genelde 10 Tl işimi görüyor.
Yol parası yiyecek iddaa
D
Dark Zone ⭐ 16y
#24
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .
M
Maynard__ ⭐ 16y
#25
Zam oldu 10 TL + öğrenci kartı 😜
Advance
Advance ⭐ 18y
#26
Bu konuyu görünce aklıma "işten çıkarken adama ingilizce .. günü yağ" geliyor hep 😆
R
RiqueLme ⭐ 19y
#27
Bu konuyu görünce aklıma "işten çıkarken adama ingilizce .. günü yağ" geliyor hep 😆


şuku panpa ^^
S
#28
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .

Çocuk yok galiba 😁
D
Dark Zone ⭐ 16y
#29
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .

Çocuk yok galiba 😁


Harcamıyorum ki .
M
Maynard__ ⭐ 16y
#30
150tl falan olur cepte ama harcarmısın derseniz hayır .

Çocuk yok galiba 😁


Harcamıyorum ki .

Adam yüklü miktarda NG alacak 😁
''PB''

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: