Icerige atla
Extraloob

European Party Kurma Yardım.

· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme
B
BeoPoweR OP ⭐ 16y
#1
Şuan elimde 6 tane char war resimde görüldüğü gibi:
Wizard/bard
Wizard/bard
Warrior
Cleric
Wizard/bard
Warlock/cleric

110 lwl olan charımla beraber kaç lwlden itibaren party kurarak birlikte kasmalıyım ve party dağılımı nasıl olmalı, party'e dışardan hangi karakterleri almalıyım

- Resim Silinmiş.
13 Yanıt
M
Maynard__ ⭐ 16y
#2
2 char daha açsaydın keşke onda atacker olur 3 wiz atack yapar,warior buuflar,diğer warior kesilmede yardımcı olur falan nese artık. 😁 partyde atack yapacak adam yok 2 bard var biri tambour açsa diğeri dance 😜 kaldı 1 wiz 😜 2char daha kasmalısın hacım 😜
M
MrAkkan ⭐ 16y
#3
Öncelikle 85 levelde charlari alexe çekip 101 lere gidebilirsin 😉 Elsium warior olur . Just ve Night bard dance açmak şartı ile 😊 No mercy cleric 😉 Disardan eleman alirsan attacker alicaksn ama bence böle bile kasarsiniz . İyi forumlar
B
BeoPoweR OP ⭐ 16y
#4
Saolun değerlendiricem fikirlerinizi.
@Janseet: 6 tane açabiliyorum sonrası kasıo pc yoksa açardım 😄
S
#5
3 wiz 2 bard 2 warior 1 cleric
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#6
101
I
IrfanView ⭐ 15y
#7
101


avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:
Y
Yabuzaa ⭐ 16y
#8
101


avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:

ok
Barzo
Barzo ⭐ 19y
#9
101


avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:

ok

çözemiyorum anlamsız yorumlarını 🤔
Z
Zeratul ⭐ 18y
#10
bende çözemedim 😜
.NET
.NET ⭐ 19y
#11
trip mi attı ki 😁
[F New]Solo Gitarist
L
Lrd ⭐ 17y
#12
post kasıyor 😊
B
BeoPoweR OP ⭐ 16y
#13
post kasıyor :)

sen napıyorsun?

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: