Şuan elimde 6 tane char war resimde görüldüğü gibi:
Wizard/bard
Wizard/bard
Warrior
Cleric
Wizard/bard
Warlock/cleric
110 lwl olan charımla beraber kaç lwlden itibaren party kurarak birlikte kasmalıyım ve party dağılımı nasıl olmalı, party'e dışardan hangi karakterleri almalıyım
- Resim Silinmiş.
European Party Kurma Yardım.
· 13 Yanıt · 1.8K görüntüleme 0 okuyor
13 Yanıt
2 char daha açsaydın keşke onda atacker olur 3 wiz atack yapar,warior buuflar,diğer warior kesilmede yardımcı olur falan nese artık. 😁 partyde atack yapacak adam yok 2 bard var biri tambour açsa diğeri dance 😜 kaldı 1 wiz 😜 2char daha kasmalısın hacım 😜
Öncelikle 85 levelde charlari alexe çekip 101 lere gidebilirsin 😉 Elsium warior olur . Just ve Night bard dance açmak şartı ile 😊 No mercy cleric 😉 Disardan eleman alirsan attacker alicaksn ama bence böle bile kasarsiniz . İyi forumlar
Saolun değerlendiricem fikirlerinizi.
@Janseet: 6 tane açabiliyorum sonrası kasıo pc yoksa açardım 😄
@Janseet: 6 tane açabiliyorum sonrası kasıo pc yoksa açardım 😄
S
ShapeShifter
⭐ 18y
3 wiz 2 bard 2 warior 1 cleric
101
101
avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:
101
avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:
ok
101
avatar ne öle ya komple soyunacak sandım makara:
ok
çözemiyorum anlamsız yorumlarını 🤔
bende çözemedim 😜
trip mi attı ki 😁
[F New]Solo Gitarist
post kasıyor 😊
post kasıyor :)
sen napıyorsun?
Yanıt yazmak için giriş yapın.
Giriş Yap