Icerige atla
Extraloob

Eski Dostlar Selam :)

· 29 Replies · 1.9K views · Page 2 / 2
Replies
P
Peace OP ⭐ 19y
#21
dun peace bugun mai ne güzel duygular bunlar bizim tadımızı alan illaki geri geliyor bir katilin cinayet işlediği mekana illa bir kere olsun uğraması gibi :P


hahah koptum ya vallahi helal olsun nerden gelir bunlar aklına mai ilede uzun zamandır görüşmedim özledim onuda 😊 bi ara görüşeyim onlada 😜
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#22
Hosgeldin Baris,ozlettin kendini,is guc var dedin kayboldun ortaliktan.. 😜

Temelli geldim de de renklendirelim seni tekrar.. ^^
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#23
Hosgeldin Baris,ozlettin kendini,is guc var dedin kayboldun ortaliktan.. 😜

Temelli geldim de de renklendirelim seni tekrar.. ^^



shhh sakin hacım ben renklendireceğim kardeşimi kaldığı yerden devam sözüm vardı hemen yerine getireyeyim 😘
P
Pariss ⭐ 19y
#24
Hoşgeldin Barış Abi 😊
En son gider iken babanın sağlık problemi vardı abi inş. herşey yolundadır..
En kısa zaman da görüşmek dileği ile 😊
0
0live ⭐ 19y
#25
Seni Bilmiyorum Ama Hoş Geldin 🍺
P
Peace OP ⭐ 19y
#26
Hosgeldin Baris,ozlettin kendini,is guc var dedin kayboldun ortaliktan.. 😜

Temelli geldim de de renklendirelim seni tekrar.. ^^


geç kaldın jesus 😄 extraloob senden önce davrandı 🤘
M
Morwena ⭐ 19y
#27
hoşgeldiniz abi...
Chorus
Chorus Yönetici ⭐ 19y
#28
Hosgeldin Baris,ozlettin kendini,is guc var dedin kayboldun ortaliktan.. 😜

Temelli geldim de de renklendirelim seni tekrar.. ^^


geç kaldın jesus 😄 extraloob senden önce davrandı 🤘



hacım emekli glob. yazısı kalmış bak bu güzel oldu işte 😘 🍺
P
Peace OP ⭐ 19y
#29
kaldırmıştım eski mesajlarımda kalmış olabilir 😊 Hoşbuldum Morwena

Log in to write a reply.

Log In
Paylaş: