Icerige atla
Extraloob

Ermenilerden teşekkür

· 7 Yanıt · 976 görüntüleme
R
RollsRoyce OP ⭐ 19y
#1
- Resim Silinmiş.
Fransa'da yaşayan Ermeni asıllı sanatçı ve aydınlar, 1915 olaylarıyla ilgili Türkiye'de bir grup aydın tarafından başlatılan kampanyaya karşılık "teşekkür kampanyası" başlattı. "Teşekkürler" başlığı ile başlatılan imza kampanyasının metninde, "Bu girişimi kişisel olarak başlatan Türk vatandaşlarına teşekkür ediyoruz" denildi.
Aydın ve sanatçıların yer aldığı 21 Ermeninin başlattığı ve destekleyenlerin sayısının gün geçtikçe arttığı belirtilen kampanyanın metninde, "Bu girişimi destekliyoruz. Gerçek bir umut işareti ve tarihi bir ilerleme olarak
görüyoruz" ifadesi kullanıldı.
Teşekkür metnine ilk imza atanlar arasında Fransız sinema oyuncusu ve yönetmen Simon Abkaryan, oyuncu ve yapımcı Serge Avedikyan, yazar Denis Donikyanian, Kanada'nın Toronta şehrinde yaşayan ünlü yönetmen Atom Egoyan, sinemacı Robert Guedigayan, dernek başkanı Jean-Claude Kebabciyan, felsefe profesörü Michel Mariyan, yazar Nairi Nahapetiyan, besteci Gerard Torikyanyar bulunuyor.


ps:Orada geçen Türk vatadaşları sizce gerçek Türk mü ?
7 Yanıt
Z
Zardock ⭐ 19y
#2
tipe bak bunu baştan ıslatıcan sonra gerilip gerilip ağzını yüzünü dağıtıcan
bu kendine aydın diyen tospaların yaptığı Türklüğü aşağılamaktır
X
XER0 ⭐ 19y
#3


ps:Orada geçen Türk vatadaşları sizce gerçek Türk mü ?



Bırak Türk'ü ben insandan saymıyorum ☕
C
CaRTMaNN ⭐ 18y
#4
Dilemediğimiz özür için teşekkür etmesinler... ☕
L
#5
Bu hallerede mi düşecektik...Bize yapılan bi soykırım var ortada fakat biz özür diliyoruz.Adamlar da bizi küçük düşürmek için teşekkür kampanyası açmış bide resmen dalga geçmişler bizimle.Ülkemizde Orhan Pamuk Elif Şafak gibi yaratıklar olduktan sonra daha çok dalga geçerler.Ülkemizi içten fethediolar.
P
Presence ⭐ 19y
#6
Bu hallerede mi düşecektik...Bize yapılan bi soykırım var ortada fakat biz özür diliyoruz.Adamlar da bizi küçük düşürmek için teşekkür kampanyası açmış bide resmen dalga geçmişler bizimle.Ülkemizde Orhan Pamuk Elif Şafak gibi yaratıklar olduktan sonra daha çok dalga geçerler.Ülkemizi içten fethediolar.

şuanki durum vahidettin döneminden ne farkı varki
F
Fre3sTyLe ⭐ 18y
#7


ps:Orada geçen Türk vatadaşları sizce gerçek Türk mü ?



Bırak Türk'ü ben insandan saymıyorum ☕

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: