Icerige atla
Extraloob

Ermenilerden Özür Dilemiyorsanız...

· 5 Yanıt · 993 görüntüleme
B
buke41 OP ⭐ 18y
#1
EGER SİZDE İLK ONLAR ÖZÜRDİLESİN DİYORSANIZ AŞAĞIDAKİ LİNKLERİ TIKLAYIP İMZANIZI ATIN

Tıkla ve İmzala
http://www.ozurdilemiyoruz.com/imzala.aspx
Tıkla ve İmzalahttp://www.ozurdilemiyoruz.biz/imzala.php



BİZLER TÜRK AYDINIYIZ!
ÜSTELİK AYDIN KİMLİĞİMİZİ EMPERYALİST SOYTARILARA HİZMET İÇİN DEĞİL,
TÜRK HALKININ HAKLARINI KAN EMİCİLERE KARŞI KORUMAK İÇİN KULLANIYORUZ.

BİZİM KİMSEYE VERECEK BİR ÖZÜRÜMÜZ YOK.

ANCAK, ATALARIMIZA VE KARDEŞLERİMİZE KATLİAM YAPANLARDAN SORACAK BİR HESABIMIZ VAR.

BU HESAP IRKÇI-FAŞİST BİR SÖYLEMİN UZANTISI DEĞİLDİR.
BU HESAP; ÇANAKKALE SAVAŞINDA YARALADIĞI DÜŞMANINI SIRTINA ALIP SAHRA HASTANESİNE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN
BİR İNSANLIK İBRETİNİN YANSIMASIDIR.

BİZLER, BÖYLE ATALARI OLDUĞU İÇİN UTANÇ DEĞİL GURUR DUYAN
BİR MİLLETİN ÇOCUKLARIYIZ.

İNSANLIK ADINA PEK ÇOK İYİ DİLEKLERİMİZ VAR.
ANCAK, BU KONUYLA İLGİLİ İSTEDİĞİMİZ TEK ŞEY;
BÜTÜN MİLLETLERİN DÜŞMANLARINA TÜRK GİBİ MERHAMETLİ YAKLAŞMASIDIR.
5 Yanıt
M
#2
valla ikisinede imzamı attım özür dilemiyoruz onlar yaptıklarından dolayı özür dilesin
S
sanita ⭐ 19y
#3
özür dilemek kabullenmektir
asla böyle birşeyi kabul etmeyin arkadaşalar bu koca bir yalan
T
Tarantella ⭐ 19y
#4
arkadaşlar lütfen gereken önemi gösterim bu başlığa.
çok büyük bir kampanya bu..ve manevi değeri çok büyük.
X
Xanthos ⭐ 19y
#5
Forumumuzda siyasi konular açılması forum kurallarında da yazdığı gibi yasaktır.

Yanıt yazmak için giriş yapın.

Giriş Yap
Paylaş: